Nattugglan är online minsann

image47

Visst är jag det å inte ett dugg trött heller än.
Får väl gå å lägga mej iaf snart.
Tråkigt
Trist
Förjävligt!
image49
Nytt utseende på bloggen nu
You like?
Hoppas de, för jag ändrar det inte på ett tag nu.
"ja gider änte"

Så de så!
image49
I dag har jag slitit röven av mej
fy fan!
Jag känner mej gammal!
Ont i rygga har ja!

Mensmonster har jag oxå varit lite idag.
Mannen va snabb att påpeka det och skratta åt min sura min.
Hade lust att klämma till han på pungen som straff men träningsvärken i armen gjorde det omöjligt
Tur för han!
image49
Sen drev han mej till vansinne resten av kvällen.
-är du tuff eller?
-tror du att du är tuff?
-är du en tuffing eller?

Heeeela tiden sa han så.
Jag tror nästan han hade fått solsting.
Han satt ju ute i solen ett bra tag idag.
Knäpp va han iaf.

Tro att jag är tuff!
Allt annat vore att ljuga
Don´t mess with the princess

Sådeså
image49
Ska slita vidare i morrn.
Håller på att klippa ner en stooor klematis.
Hela ska inte bort men halva ca.
Den invaderar ju huset för bövelen.

Sitter och kollar på min älskling nu: Ali G
Åoouh är sååå kär!
ha ha
image49
Otursdagen fortsatte förresten!
Fick tre spetor i vänster pekfinger!
Skit skönt!
En miniorgasm nästan.
Speciellt när man pelat sej sönder å samman för att få bort skiten.
Sen fick jag myror i brallan.
Eller inte myror precis, men en skalbagge,
I trosan!
Fattar du!
Down there!!!!
Hur fan kom den dit då?
Äcklig grön jäkel, inte så liten heller.
Tur den inte kunde bitas.
Hade varit gott det.
image49
Nej nu ska jag testsova
går de så går de!

Ps! Unkis, ja har inte fått tag i "morfar" ska teleterra han i morrn å höra om han kunde köra mej!
Hör av mej när jag vet!
image48

Bye bye mina små sötnosar
Sleep tight all night hi hi


image50

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0