Nu jävlarihoppet.......

det spökar här!!!
På allvar!

Först går det inte att logga in här,
blir sur som citron och sitter här och svär och bankar skiten av datorn.
Klagar i den lilla chatt grejen jag har här precis som förra gången.
Har då redan försökt logga in 6-7 gånger utan att lyckas,
Men direkt efter jag skrivit där så går det.
Why?
Nån jävlas med mej!

Sen en sak till
Kollade statistiken innan idag.
Inte många besök idag alls.
inte för att det brukar vara så jäääätte många heller men det va ovanligt lite.
Tänkte inte mer på  det.
trodde det va mitt eget fel helt enkelt
har ju inte uppdaterat så mycke idag eller kommenterat heller för den delen.

Sen nu när jag kommer in å ska glo om jag har fått nån söt liten kommentar å hur många som kikat in så står räknar skiten på 2 besökare för idag.
Hallå????
Det va många fler innan idag.
Vaddå har dom börjat om bara sådär.
Det är väl den 13:e idag?

Va händer hära?
Kan man inte lita på deras skiträknare längre?
Nu har jag bytt bloggställe en miljon gånger, orkar inte mera.
Men jag blir lite lack på dehära.

Nej minsann
jag ska muntra upp mej med lite violglass
och så tänkte jag på en sak till.
Har ju bild på mej här men ingen riktig på Hingsten.
Skriver ju om han lite då och då och tänkte de är ju förjäkla trist å lyssna på nån som babblar på om någon man inte ens vet hur ser ut.
Så här kommer en bild på Hingsten.

KLICKA HÄR DÅ!!!!

Kom inte å säg att du sett någon snyggare för då vet jag att du ljuger ändån.
Jag hoppas han friar snart nån gång.
Fast de är ju klart.
Han är aldeles för snygg för mej så de kommer nog aldrig på fråga *hö hö*

Puss på er gullefjun
image220

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Statistiken spökar för mig också :S

2008-05-13 @ 22:50:04
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0