Ny kopp kaffe

står bredvid datorn nu.
Jag njuter sakta av den för när den är slut ska jag damma och dammsuga.
Tråkigt!

Hingsten sitter klistrad framför tv:n
det är v75 jue ha ha

Tro det eller ej men rabatten är klar!
Jag sprutade ner hela med massa vatten sen va det lite lättare att gräva.
Ny jord åkte i och mina två fjärillslavendel kom på plats och två andra växt grejer som jag inte vet vad det heter.
Det är några som jag planterade i krukor i höstas,
sen stog dom ute hela vintern och dom lever ännu.

Unkis det är sådana som du slängde när jag va hos dej,
dina va nästan helt döda.
Vad heter dom???????

Tredje maskinen tvätt är i lagd nu och jag är lite små trött faktiskt.
Men det är det värt för ikväll bänkar vi oss i soffan framför ESC och käkar chips eller nått.
Jag släcker ner och tänder massa doft ljus och sedan är det bara att mysa.
Jag kommer va helt slut kan jag lova hi hi

Återkommer senare
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

hej hjärtat, jag kommer inte riktigt ihåg vilka det är du menar.... du får förklara hur de ser ut för jag kommer inte ihåg. kram kram

2008-05-25 @ 08:29:25
Sess säger:

Jag ska ta foto på mina sen så får du se!

ha en underbar dag!

Massa kramar

2008-05-25 @ 13:59:56

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0