Öjj öjj öjj

Vad varmt det är!
Kroppen blir lite slö minsann!

Nu har jag kopplat in vatten slangen och vattnat överallt i trädgården.
Jag har grävt lite i den "nya" rabatten.
Jisses va lång tid det tar alltså!
Får nog fjäska lite för mannen och se om han inte kan gräva istället.
Han är ju så mycket starkare än lille maj!

Nu har jag slängt i en maskin tvätt och beordrat Hingsten att bära upp all ren tvätt!
Han är så gullig och gör det faktiskt oxå hi hi
Gulleplutt!

Jag hade ju helt glömt av att det är melodifestivalen ikväll hi hi
Så det ska gå unnan här idag så jag hinner med allt.
Om jag är riktigt duktig vet jag att Hingsten skämmer bort mej med en fotmassage eller liknande.
Ja jag har världens underbaraste man!
Han är alltid omtänksam!

Nu har jag snart druckit upp mitt kaffe här så jag ska sätta igång igen.
Men innan jag gör det bjuder jag på några fler foton.

Först några gulle bilder på vovvsan från förra sommaren en dag som svärmor va här och fikade och vi hade lite extra mysigt.












Hingsten va oxå med på ett hörn såklart hi hi



Min jordgubbsplanta som hänger i ampel har massa gubbar redan.
Längtar tills dom mognat!
Gottis gottis!



I uterummet hänger detta hjärta på dörren ut.
Det fick jag av min älskade mamma!



Världens sötaste kanin är alltid nyfiken i en strut hi hi



Unkis, som är världens bästa stora syster bara så ni vet, saknar jag jätte mycke idag!
Hoppas du mår bra gullefjun!!!!


Nu vart det slut i rutan.
Nu ska jag slava vidare.
Puss på er
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

fan va avis jag blir när jag nu ser vilka fina saker du köpt på växthuset ni varit på. var det i osby som ni var? hittar du dit igen? måste dit!!!!!!!!!!!! jag älskar dig jättemycket min underbara sessa. vi måste ju heja på perrelliiiiiii ikväll än om det inte är bästa låten men det är ju sväriges bidrag.....! kramar i massor till min favvo syrra love youuuuuuuuuuuuu

2008-05-24 @ 15:50:32
Sess säger:

Jasså minsann hi hi

ja dom hade mycket fint där, både billigt och dyrt.

Massa trädgårdsprydnader men massor med blommor oxå!

Japp det va i Osby å japp jag hittar dit!

Bara säg till så kör vi hi hi

Jag vill jätte gärna dit igen!

Klart vi ska hejja på perrelli jue hi hi

Sverige ska vinna! Så är det bara!

Massa kramar till dej me favvis syrran!

I löööve you tooo!!!!

Puss å kram

2008-05-24 @ 17:16:01

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0