Otrygg

Skrivet: 25 april 2008 på gamla bloggen

jaha då har man tvättat hela långa dagen men inte är smuttshögen mycke mindre för det.
Får nog tvätta en hel dag till innan allt är klart.
Jag ska aldrig,aldrig vänta så här länge igen!!!

Vilken jävla deppdag det är idag.
Allt är skit känns det som, varför kan jag inte gå in på här.
Men ändå, ibland vill jag bara krypa under en sten och dö.

Fattar inte meningen med vissa saker ibland och hur en viss person tänker.
Vad är orsaken lixom?
Och vad har jag gjort för att förtjäna det?
I don't know men fy fan vad jag känner mej ensam ikväll.
Hade hellre suttit hemma hos unkis nu och druckit gott med henne å blivit lite smålurig.
Vill fly verkligheten ett tag, men inte fan klagar jag högt för det.
Nej det gör andra så mycket bättre.
Klagar,klagar, klagar.
Oj så mycket hemskheter,stackars.
Men hur ska jag kunna sätta mej in i sådant "jobbigt"
Jag har ju levt så skyddat och enkelt liv utan sorg och problem, hur ska jag kunna förstå
Skämt åt sido
Om inte en viss person fattar vad som verkligen är viktigt här i livet snart så kommer det gå käpp rätt åt helvete och jag sitter på första parkett.
Jag behöver inte sånt skit nu.
Jag behöver trygghet.
Men nej då ryck upp,skaka om och kasta iväg.
Blir bäst så.
ORKA!

Nu ska jag gå ner i min förbannat kalla källare!
Fryser ihjäl!!!!!
ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0