Piggen är Piggelina

image54
Är det parningsdax för igelkottar eller?
Piggen va ingen han, det var en hon.
Såvida inte Piggen är bög, för i så fall har piggen precis tagit den bakvägen av en mycket större kompis *s*

Tog med mej doggen ut å skulle röka och plocka ner kläderna som hängt 2 dagar på tork, ja jag är inte snabb i vändningarna jag.
Såg iaf Piggen och en annan kotte som va nästan dubbels så stor.

Piggen var sitt vanliga jag idag igen och hälsade snällt på vovven och va inte ett dugg blyg.
Medans hunden gick och snosade i det på tok för långa gräset (ÄLSKLIIIING!!!!)  och jag tappade kläder på marken stup i kvarten så hörde jag ett jävla liv borta under granen.
Vi smög närmare för att ta en titt och jo minsann.
Där var det rajtan tajtan får jag lov att säga!

Nu hoppas jag såklart på att Piggen inte är bög, inte för att jag har nått emot bögar, no no, I love the gays hö hö
Utan för jag hoppas så klart att "den nya piggen" sköt skarpt och små piggar ska dyka upp här.
Håller tummarna jag!
Visst hade det väl varit gulligt med några fler loppbärare här.
image55
I morron ska jag till stora syster och påta i hennes trädgård.
Jag ska slava he he
Jag kommer dit i goda tron om att ha en lugn och skön dag å så sätter hon mej i arbete *s*
Nej jag tycker det bara är kul ju, skojja bara med dej Unkisen
Mysigt ska de bli!
Ska ladda kameran oxå och skriva i pannan att jag ska ta med den.
image56
Idag har jag haft ont i hjärnbarken sen jag gick upp.
3 piller, 2 koppar kaffe, sexvägran, sömn, sex, rygg och nackmassage va som att försöka lära en gris dansa tango = 0 resultat.
Helt värdelöst.
Jag måste ha nått fel i hjärnan!
Varför funkar aldrig piller på mitt onda?

Sen hjälper det ju inte att vara mensmonster heller,
och ännu mindre hjälper det att ha en man som gör narr av mej när jag blir monstret.
Är jag arg så är jag arg,
Men han tycker det är latjolajbans.
image57
kameran gick varm idag med men latmasken i ryggen gör att jag tyvärr inte orkar leta upp sladdgrejjen så det får bli en annan dag.

Nattis nattis på er små gullungar.

image52
 

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0