Så??? Tycks???

Vad tyckt dårå om det nya utseendet här?
Min gud va ju tvungen att va med på ett hörn.
Han är den absolut sexigaste man jag vet!
Till och med när han blev gammal och skröpplig hade han den där heta blicken
*mums*
R.I.P mr Cash!

Tycker om den mörka bakgrunden!
I got stripes *hö hö*
Fattaru?
Stripes!!! ha ha
Jag ä bara för rolig ibland.

Nu är det måndag å om "några" timmar ska det bli livat i luckan när jag träffar favvis syrran.
Natti natti på er

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

du e ju för gullig siss. vd gör du uppe så sent? morgondagen kommer ju snabbare om man går o lägger sig. kram kram, älskar dig

2008-05-19 @ 08:09:54
Sess säger:

Jamen nej hi hi det håller jag inte med om.

Om jag lägger mej ligger jag bara å vrider och vänder mej i timmar istället utan att somna.

Bättre sitta här å greja tills ögonlocken krashar hi hi

Ja´ ä me uppe nu, snart klar oxå!

Puss å kram

Älskar dej.

Fy tusan va kul vi ska ha idag!

Woohooo

2008-05-19 @ 09:29:26
syren säger:

Tittar in,har inte kunnat hitta dig på ett tag.Vilken fin sida.

2008-05-19 @ 19:48:14
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
jenny säger:

hej vad fin din blogg har blivit. ha det så bra. kram jenny

2008-05-19 @ 20:05:42
sess säger:

Tack jenny gumman!

Förlåt ja inte varit inne på msn på länge.

Ska försöka skärpa mej ja lovar!

Saknar dej!

Kram kram

2008-05-19 @ 21:17:44
jenny säger:

jag saknar dig med tycker att viska träffas snart någon dag om du vill. kram

2008-05-19 @ 21:46:34
sess säger:

Klart jag vill gummsan. De får vi göra!kramar

2008-05-19 @ 22:00:57

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0