Skitgubbe

Hingsten har stuckit till stan.
Han skulle tydligen köpa byxor.
Ett par!!!!
Han åker alltså hela långa vägen in för ett par byxor.
Sjukt.
Men men sån är han.

Jag fryser som en galning idag.
Sitter här med mysbyxor, huvtröja tre storlekar för stor och tjocka strumpor på.
Utanför går folk i shorts, tofflor och t-shirt.
Jag tror INTE jag ska visa mej ute idag ha ha

Lite bilder kommer hära dårå:

Först två bilder på vovvsan från förra sommaren.
Min gullunge
image222

image223


Min mamma älskade änglar, när hon gick bort och vi tömde hennes lägenhet fick jag dessa fina som minne av henne
image224

image225

image226


Som jag sagt tidigare älskar jag vindspel, jag har dom både inne och utomhus.
Här är två som hänger inne.
image227  image228


Här är min äldsta växt.
En sorts dracena som jag fick av mamma när jag va ca 10 år.
Hon hade redan haft den i några år.
Den va ca 30 cm hög då och växte aldrig.
Kanske dels för jag jämt glömde vattna ha ha
Sen jag flyttade hemmifrån började den växa som tusan och sträcker sej snart upp i taket
image229


Jag älskar ju naturmaterial oxå!
Här kommer fler bilder som bevis på det hi hi
Först min "trassel" lampa.
Nån slags trä som är målad vit.
Ville ha omålad men det fanns det inte
image230

Massa sådana här "trassel" bollar dekorerar jag med lite varstans.
Denna och två till har jag sprayat med guld eftersom jag har guld som tema i vardagsrummet men har även obehandlade.
Matchar lampan oxå
image231

Denna "vippan" är obehandlad och jag fyndade den på förmedlingscentralen i tyringe
Har en till fast som är behandlad med röd färg
image232


Sist men inte minst planterade jag blommorna jag fick av svärmor och dom hamnade ute på soldäcket
image233

image234

Sådär ja
Nu ska jag dricka massa kaffe och försöka sluta frysa.
Man blir ju trött ju.

Puss på näsan
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Nene säger:

Svar: Tack för stödet, eller hur man skall säga ;)

2008-05-14 @ 16:11:22
Blogg: http://photobynene.blogg.se
Emma säger:

Svar: Vi hade bara varit tillsammans i tre månader, så det var snabba puckar för oss två =) Men känns det rätt så ser jag ingen anledning till att vänta :) Jaså, det lät lite jobbigt det där, men vad bra att ni redde ut det och att det funkar fint nu. =) Vi bestämde tillsammans att vi skulle förlova oss så vi bodde på hotell & hade det riktigt mysigt. :) Föresten, vilken kamera har du? =)

2008-05-14 @ 17:26:08
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Emma säger:

Svar: Precis :)Ja, det var otroligt mysigt =) Gjorde ni något speciellt den dagen? :) Okej okej, men huvudsaken att den funkar. Fast jag är rätt intressad av att fota, så jag är lite kräsen :)

2008-05-14 @ 18:08:43
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Emma säger:

Svar: Jomen visst, jag tycker aldrig att börsen vill vad man själv vill. :) Vad är det ni renoverar på huset? :) Åh, vilken himla mysig kväll det lät som, överraskade honom dig? Haha, ja läpparna kan ta stryk. :P Är ni kärleksfulla med varandra? :)

2008-05-14 @ 19:31:20
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Sill-Britt säger:

Wow, trasselbollarna var supersnygga! *vill ha*
Vad fina änglarna är, en sorglig men fin påminnelse om din mamma.. (Shit, man är rädd för att skriva fel sak såhär, så man sårar.)

2008-05-14 @ 22:05:54
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Emma säger:

Svar: Jaså, var det gott? :) Hur stort hus har ni? Jag kan förstå att det går i perioder när man levt ihop så himla länge, men det svåraste är ju att kämpa mot att inte ta varandra för givet och att kärleken alltis ska vårdas. Det är lite krångligt ibland. :/

2008-05-14 @ 22:49:52
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Emma säger:

Svar: Men vilken lyx du har det, är det pojken din som står för matlagningen eller turas ni om? :) Jag är rätt dålig på att bilda mig en uppfattning om det är stort eller inte genom att höra kvadratmeter måste jag säga, men huvudsaken att ni är nöjda. :) Precis, vi är rätt galna i varandra. Men jag tycker att det är viktigt att ha en vardag också och inte glömma att livet faktiskt pågår och enbart fördjupa sig i varandra.

2008-05-14 @ 23:08:29
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Emma säger:

Vad himla härligt du har det, jag tycker att det är ruskigt jobbigt att komma på vad man ska äta :/ vad roligt att ni hittat något ni sökte efter, jag kan förstå att det tar evigheter att städa. Jag tycker bara att våran lilla lägenhet är jobbigt att ta itu med. Vi bor i en bostadsrätt. :)

2008-05-14 @ 23:29:44
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
Emma säger:

Svar: Jamen precis, recepten nu för tiden ska alltid vara så krångliga och innehålla något kenpigt som du säger. Inte bra alls, jag tycker att det ska vara enkelt att laga mat. Om sanningen ska fram så är det mest jag som donar här hemma, men min sambo vill gärna hjälpa till ibland, men då är jag oftast inte sugen. Så det är krångligt att få ihop det när båda vill. :)

2008-05-14 @ 23:44:45
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0