Slavinna = jag

Så hära gick snacket här i morse
Hingsten: - ska jag gå ut och hämta den stora vattenkannan så kan du vattna växterna i rabatten
Jag: -nej jag kan hämta den själv sen, jag orkar inte nu,har precis vaknat ju.
Hingsten: - jag tar och bär ner tvätten så kan du köra några maskiner idag va?
Jag: - va det en fråga eller en order?
Hingsten: -både och *skrattar*
Jag: -  ja okej,visst, men får jag vakna till liv först.
Hingsten: - ja men jag hämtar tvätten och kannan nu iaf

Jäkla slavdrivare
Det va minst fem saker till han babblade om i morse som han tyckte jag skulle göra direkt när jag kom upp.
Samtidigt dessutom.
Han är för rolig min Hingst

Nån tvättning blev det inte men jag vattnade ute iaf.
Hingsten städade HELA badrummet HELT själv UTAN att jag behövde be honom.
Jag misstänker han försöker föregå med gott exempel hära.
Jag är ledsen hjärtat, de funkar inte hi hi
Jag lutar mej bara tillbaka och njuter av att slippa göra det själv för en gångs skull!

I vanliga fall så är jag näst intill pedantisk här.
Städar nått litet iaf flera gånger i veckan.
Och såklart plockar upp skiten efter Hingsten.
Aaaahh dom jäkla tidningarna och kaffeglasen!!!!!

Men sen är han ju min Hingst oxå,
bara min!!!!
Och jag älskar honom över allting annat så vad gör man inte då.

Usch va lång denna söndagen va då.
Vill det ska bli måndag nu!!!!!
Längtar som en galning!

Nej minsann om man skulle ta och göra mannen glad och städa lite här nu då.
Tvättningen får allt vänta men kan ju göra extra fint här så han kan slöa och gotta sej i morron när jag inte är hemma.
Då blir han glad i ögat.
Tänk att få sitta i en ny dammsugen soffa med fötterna på det nypolerade soffbordet och klia sej på pungen.
Det är väl livet det va ha ha

Ajöken

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0