*slurp slurp*



jag har inget bättre för mej så jag sitter här och jämför priser på kameror.
Kom tillslut fram till att det hade blivit lika dyrt att köpa den på tradera som på netonnet eller liknande iaf.
Men nu har jag hittat den på Dustin iaf för 4236, på netonnet kosta den ändå 4990 och utan minneskort.
På dustin får man ett på köpet iaf.
Ååå va jag önskar ja hade dom pengarna exakt nu.
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge sägs det men jag vettefan alltså.

Det tvättas för fullt här nu och regnet vill inte sluta vräka ner.
Jag håller på att somna i mellanåt hi hi
inte likt mej.
Jag kan aldrig sova på dagarna om jag inte är riktigt,riktigt sjuk.

hingsten tycker tillåmed lite synd om mej att jag har ont och är nere idag så han är å köper glass till mej.
Glad blir jag!

Jahujja så ska man beställa buskplantorna i veckan dårå.
Mormor och morfar ville oxå dit så vi kör nog till helgen om dom fått in våra plantor till dess.
Längtar tills häcken är planterad för vi har tjatat länge om det nu och inte kunnat bestämma oss för om vi skulle sätta nytt staket eller vad vi skulle göra.

Grannens unge cyklade ju rätt in i det i höstas så det blev helt snett.
Vi hade då planer på att sätta nytt men sen i julas trillade en fyllehund över det och allt brakade.
Så va fanken likabra att riva skiten och strunta i det.

Bättre dom trillar in i en buske iaf för den rättar till sej och växer ihop igen.
Blir tjatigt att resa staket hela tiden.
Vår hörna här är nämligen ett populärt tillhåll för fyllegrisarna om nätterna ha ha
I don´t know why.

Nu ska det käkas glass och sen bäddar jag ner mej i soffhörnan igen.
Kommer ett nytt husmors tips senare idag oxå.

Ciao så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Intressant läsning! Hoppas du snart får dinkamera.Ha det gott vännen. kram

2008-05-26 @ 19:57:50
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
syren säger:

God morgon vännen! Ha en underbar dag. kram

2008-05-27 @ 06:40:01
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej min alskade sessa. det är klart du får följa med till ramona men denna gången ska jag inta stanna mer än en timme eller två. jag sticker precis efter jobbet upp till henne. micke kommer troligtvis att ta bilen men pelle eller svärmor kanske kan köra dig.jag ska ju passa på att sticka till henne när micke hjälper lasse, micke känner ju inte för att följa med så där gladeligen.... jag blir så ledsen när du inte mår bra, jag hoppas du mår lite bättre idag o sen ser ju faktiskt vädret ut till att bli bättre idag än vad det var igår. GLÖM ALDRIG ATT UNKIS ÄLSKAR DIG AV HELA SITT HJÄRTA O MER DÄRTILL. kramar i överflöd

2008-05-27 @ 07:33:38
Sess säger:

Hej UnkisPunkis.

Jaha nej men då hoppar jag nog det faktiskt.

Jag är väl inte heller så där hurra jag vill dit men va fanken. Men att ringa å höra med "morfar" är de inte värt besväret.

Och för femtielfte gången svärmor har INTE körkort å ännu mindre bil då va hi hi

Att du aldrig lär dej kära storasyster.

Jag mår kanonbra idag igen så oroa dej inte.

Har mina ups and downs ibland bara men de går över!

Jag älskar dej oxå av hela mitt hjärta!!!

och jag saknar dej jätte mycke såklart men de vet du ju!!!

Massa kramar

2008-05-27 @ 13:08:25

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0