Sommar, sommar och sol *sjunger*

Klicka på bilden för större


Hejsvejs på er folket.
Vad görs idag?
Här är det sommar och soligt idag.
Hingsten har lovat mej att han ska ta hand om gräsmattan idag.
Den är på tok för lång nu!
Jag ska oxå ut och fixa och dona lite när jag skrivit klart här.

Jag är på riktigt städhumör idag och har massor av energi.
Känner för att vårstäda idag men inte kan man väl vara inne och uggla när det är så fint väder inte.
Äsch får väl ta det en annan dag istället.

Jag är lite orolig för Hingsten här.
Han har problem med magen säger han.
Ont hela tiden, eller ja nästan hela tiden.
Men så går det om man jobbar natt och äter och dricker saker som inte är bra på rasterna.
Vi skyller på det iaf.
Jag oroar mej såklart för att det ska vara något annat *hemska tanke*
Vill att han ska iväg till läkare men han är som karlar är mest.
Inte behöver man gå till farbror doktorn inte.
Nej nej men jag vill inte förlora en till.
Det räcker nu tack.

Nej nu får det vara.
Kikar in senare igen.
puss på er sötnosar
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0