Spionerar



Japp de gör jag.
Jag kan inte släppa kameran ur mitt hövve hi hi
Så fort jag får en stund över kikar jag in och kollar om någon lagt bud på den.
Nu är det bara 6 dagar kvar.
Om ingen budar så lägger han säkert upp den igen ju.
Han vill ju få den såld.
Håller tummarna.



Dagen blev inte ett dugg som planerat.
Orken rann bara ur mej och det blev varken städat eller tvättat idag.
Jag ändrade dock om i matsalsrummet.
Ska bara hänga om lampan och fixa lite små saker där.



Annars så har jag klippt hundens klor idag och filat dom så hon är så fin så!
Sen spelade vi massa fotboll med henne och frisbee.
Den hade hon ju glömt bort att vi hade så hon blev överlycklig.






Bilderna är från förra sommaren

Sedan slängde Hingsten på några burgare på grillen och vi satt ute alla tre och käkade.
Mysigt och gott va det men fy va illa vi mådde sen hi hi


Hingsten är jätte trött idag och ligger just nu i fåtöljen och sover.
Ja hunden sover oxå förståss, hon ligger bakom fåtöljen.
Jag är med trött men inte så mycket att jag somnar hi hi



Nej minsann om man skulle ta och plocka undan lite här iaf även om man inte orkar damma och hela köret.
Nått kan man ju göra!
Får nog ta och brygga lite kaffe oxå så jag får lite fart under fötterna här hi hi
Ögonlocken är lite tunga faktiskt.


Änglatrumpeten börjar skjuta skott nu minsann

Hej så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Wow! Det är sånt där jag menar med att jag inte kan avfärda. Du har säkert varit där förut. Gullig hund du har :)

2008-05-22 @ 20:45:15
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Rospiggen säger:

Men? En till som är nattuggla, jag är hopplös s och ja, kl. 6 är missinassa :)

2008-05-22 @ 22:19:23
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0