Tjenispenis

image190

Ja det är morgon för mej!!!!

Hur ä läget med folket idag då?
Här är det svettigt, grått och mulet.
Håret står på änna så de blir nog regn,
Kanske åska?
Jaaaa snälla de kan väl åska!!!!
Va mysigt!

Skulle ju klippa häcken idag
Förhoppningsvis regnar det inte så det kan bli av denna gång.
Klipparen går ju på el
Och vatten och el går inte ihop har jag hört.
Jag vill inte ha mer bad hairday än jag redan har tack *hö hö*

Grattis till mej som gått ner 2 kilo sen förra veckan.
Måste vara den plågsamma svält dieten jag kört med på korv i bröd, pizza , choklad och chips.
Får ta en vecka till på dieten så är jag snart på min drömvikt ha ha

Usch nu kom hunden och mannen (hrm Hingsten va de ja) upp.
Ingen ro och ingen vila någonsinn.
Nu begär han kaffe här så slaven får slava
image191
!ps! Glöm för tusan inte att kolla in dom coola bloggarna här till höger,
kika in i mitt fotoalbum när du ändå sitter där och slöar framför skärmen.
Håller på att lägga upp allt där nu.

pusshejs
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Elakis säger:

Aww, jag känner mig så hedrad!!! Du är allt för söt. Kollade även in ditt fotoalbum, fräsiga bilder juh! Skulle velat se fler på dig förstås;) Skitsnygg heminredning!

2008-05-12 @ 13:32:00
Blogg: http://Elakheter.webblogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0