Trött nu!



Alltså jag har världens gulligaste man!
Han tycker tydligen väldigt mycke  om blommor.
Det hade jag ingen aning om trotts alla år tillsammans.
Eller så är det jag som smittat av mej på honom kanske.
Det är troligtvis det senare.



När vi gick där på växthuset pekade han på varannan blomma
-åååå såååå fin!! Ska vi köpa en sån?
Heeeeela tiden sa han så.
Det värsta va ju att han va seriös. hi hi



Tillslut blev det lite jobbigt och jag sa, lite för högt,
-vi ska inte köpa hela affären hörrö darling. Du tycker ju om blommor mer än vad jag gör.



Runt omkring oss gick en massa tanter som släpade på sina trötta gamla gubbar som inte brydde sej ett skit.
Efter min replik bröt alla ut i skratt runt oss hi hi



Det var tydligen väldigt skoj det jag precis sagt, eller så sa jag det på ett roligt sätt kanske.
Jag log och skyndade därifrån,
Hingsten sände ut lite väl mycke gay-vibbar kände jag.
Inte för att jag tror dom gamlingarna ens vet vad gay innebär men ändå.



Mycket handlande blev det idag.
Fast ingen häck, vilket jag anande.
Man va tvungen att förbeställa den tydligen och jag hade ett litet blondmoment igen och glömde mäta hur många meter vi behöver häck till.
Ska ringa i veckan och beställa iaf så får vi det till nästa helg.



Vi köpte en ampel som Hingsten förälskade sej i.
Skitstor va den och dyr men men han betalade.
Två lila stjärnöga och två fjärillslavendel köpte vi oxå.
Ett litet fågelbad i gjutjärn eller va fan de heter.
Tung va den som tusan iaf.
Och två prydnader på pinne i grönt och blått.
Bilder kommer sen.


Vi hittade inget duschmunstycke till vattenslangen så vi fick köra inom det lilla växthuset som ligger i grannbyn oxå.
Där hittade jag en bamse stor ampel med jordgubbsplanta i.
Den va jag ju oxå tvungen att ha såklart hi hi



Vi passade på att köra inom Netto och handla oxå,
sicken jävla skitaffär.
Dom hade havremjölk men bara naturell.
Jag blev helt knäckt.
Hingsten tröstade mej med en glass.



Nu har jag hängt upp amplarna och ställt ut prydnaderna.
Jag har inte orkat plantera små blommorna än.
Får nog bli i morron istället.
Jag har ont i skalet nu minsann så ska ta och hälla i mej några koppar kaffe och ta en pilla.


Återkommer senare.
Ha det gott så länge sötnosar.
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vilken trevlig dag du har haft,det lät kul de du sa i växthuset. Man ska ju säga vad man tycker. Det var ju en hel del ni köpte idag,Hoppas du mår lite bättre nu. Vi har haft en skön dag solen har varit framme hela tiden så till middag så grillade vi på jobbet och satt ute och myste. Nu så får du ha det så gott,höres i morgon. kram

2008-05-23 @ 21:03:40
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0