Solig dag



Nu är jag lite trött i ögat minsann.
Har farit på som en idiot här idag hi hi

Jag har vattnat allt ute som ska vattnas och klippt kanterna runt rabatter och träd
Men där är lite kvar så jag har lite att sysselsätta mej med i helgen oxå.

Sen letade vi upp kroken och satte hunden i lina på baksidan och spelade frisbee med henne.
Jisses va kul hon tycker att det är.
Kopplet brast oxå, fasiken, de va det sköna läderkopplet.
Men det har varat till två hundar och har många år på nacken så det va bara en tidsfråga.
Hon märkte såklart inget, små blind som hon är och stog bara kvar.
Blöt blev hon oxå av vattenslangen hi hi
Nu ligger hon här däckad och flåsar.
Gottis!

Jag har putsat fönster i vardagsrummet och beskurit mina växter där.
Jisses va dom växer!!!
Unkis vill du har av mitt paradisträd?
Fick skära av massor med grenar.
En sån hära alltså


Nej minsann åter till arbetet nu hi hi
Puss Bye
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Hej vännen! Ja vattna det får man göra för annars dör de ju! Vilken underbart paradisträd. Ha det gott.

2008-05-29 @ 19:25:10
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0