Valborgsmässoafton.....

Skrivet: 30 april 2008 på gamla bloggen

 
Känns det verkligen inte som idag.
När jag va liten va detta en skitkul dag då man åt grillad korv, massa godis, åkte nån barnkarusell och kollade på den stoooora elden.
Nu i vuxen ålder ska det ju supas.
Vilket jag inte tycker är speciellt kul och att åka kaffekoppen är mindre kul hi hi
Så vad göra?
Än så länge ser det ut som att vi bara ska vara hemma, göra sallad och grilla korv eller grillspett.
Grillning för första gången för oss i år med andra ord.
Om jag inte redan varit så deppig å nere så hade denna dagen gjort mej det iaf!

Igår hade jag en jättemys dag med stora syster.
Hon messade mej vid 12 å frågade om jag ville med till växthuset, vilket jag inte orkade just då för jag hade ont i huvudet.
Sedan messade hon mej igen en timme efter å frågade om jag va säker hi hi
Nej jag va inte säker, jag ville ju med!
Så snabbt som tusan in i duschen å sen i kläderna å ut och vänta på att hon skulle komma och plocka upp mej.

 
Sedan bar det av till två växthus och vi gick i lugn och ro och kollade på allt fint.
Det är en av de mest avkopplande saker jag vet,att gå och strosa i ett växthus.
Alla dofter och vackra blommor har en lugnande inverkan på mej.
Tack för en underbar dag Unkis!
 
Just nu är killen på möte på jobbet, sen ska han träffa Pate och handla och åka med han hem.
Jag sitter här och letar jobb, men det är ont om det som vanligt.
Grått och trist är det oxå, regnar säkert sen ikväll men det brukar det ju göra mer eller mindre här på valborg.
väntar på bättre tider
 

Besluts ångest?
 

Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0