6 underliga saker om mej!

Jag har blivit utmanad av Barbamorsan.
Nedan följer en beskrivning av vad den går ut på.
Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt beskriva utmaningen.
Till sist listar och länkar du till tre personer som utmanas, samt skriver en kommentar i deras blogg.


Här kommer sex underliga/egendomliga (?) saker om mej:

1. Jag kan inte somna om jag inte ligger på mage, utan kudde, med min arm som kudde istället.
Om jag inte sover på Hingstens bröst förståss,då somnar jag som godast

  
2. jag äter bara röda godisbitar, förutom om det är choklad i, då kvittar det.

3. Jag har en kal fläck i huvudet ca 1 cm lång som tack och lov inte syns.
Det är Hingstens fel för han stötte till en ljuslyckta en gång och jag fick fullt med stearin i håret och en brännskada just där så håret trilla bort hi hi

4.  jag har konstiga kombinationer på mina mackor, jag tycker inte det är konstigt men andra gör.
Favoriten är kaviar och en ostskiva på rostat bröd, eller kokt skinka och bbq sås på, eller köttbulls macka med chilli sås på. *mums*


5. Jag kunde inte rapa ordentligt förren jag va 20. Hade alltid ont i magen stup i kvarten och mådde illa.
Tro fan det när jag va upplåst som en ballong ha ha


6. Om jag ser något som gör ont på någon annan så "drar" det i röven på mej hi hi
Det ilar i ryggen och ner och känns jätte konstigt, svårt att förklara känslan, min Unkis har det exakt likadant och mamma hade det oxå hi hi konstigt släktdrag kanske.


Jag utmanar Syren, Rospiggen och Pialotta!

Hepp,hepp

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Barbamorsan säger:

Va kul att du är med =) Förresten så klickade jag på länkarna och kunde ju då se bilderna....lite blond iblan ... Kram

2008-07-04 @ 13:24:09
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se/
Pusselbiten säger:

Mycket intressant att läsa andras utmaningar! =)

2008-07-04 @ 13:53:33
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Rospiggen säger:

Men jag har ju redan gjort den ju, vad typiskt :/

2008-07-04 @ 18:30:24
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

BARBAMORSAN:

tack för att du röstade!

hi hi man får lov att ha lite blondmoments ibland, jag har det väldigt ofta tyvärr hi hi

Kram på dej vännen

2008-07-04 @ 21:29:36
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0