Babbel, babbel...onödigt babbel!!!

Hej hopp
Nu har jag inte skrivit på hela långa dagen.
Inte har jag varit upptagen heller, jag har i princip bara vattnat blommor och spelat sims.
Jag är beroende.
Igen!
hi hi ja ja två år sen jag spelade sist så lite sims-frossande kan jag unna mej.
Regnat har det gjort oxå så perfekt att sitta vid datan jue!

Hade sååååå jäkla ont i går alltså!
Och så fick jag migrän på kvällen!
Inte lite heller.
Trodde fanimej att huvudet skulle sprängas på riktigt, eller ögonen iaf!
Örk.
Men det gick över iaf och idag har jag bara haft lite ont.

Drömde sjukt i natt.
Jag blir så förbannad på mej själv när jag vaknar!

Kollade ju på skansen i går på Brolle.
Jag älskar honom!
Han har underbar röst och han passa så bra i sin "nya" frisyr.

Helt ärligt känner jag inte till så många av hans låtar och har väl inte varit så förtjust i honom tidigare.
Men sen hörde jag honom sjunga två Johnny Cash låtar och jag blev fast!
Han har verkligen talang den mannen och utstråling!

Iaf drömde om honom i natt dårå.
Jag är så lättpåverkad hi hi
Jag va upp över öronen kär i honom, han gillade mej lite sådär men hade flickvänn.
En tjej som jag varken kände eller tyckte om.
Och så flörtade han lite med mej och bråkade med sin tjej.
Jag hade för faen halva inne och vad gör jag dårå?
Jo hjälper han att bli sams med sin tjej.

Skit att slösa bort en hel dröm på sånt fjant.
Kunde ju blivit en mycket trevligare dröm if you know what i mean hi hi

Närå så jag vaknade just när dom blivit vänner igen.
Piss!

Dagen har spenderats med att Hingsten tjatat om träning och om hur han ska bli stooooor och muskolös *s*
Han har fått mindervärdeskomplex eller va fan det heter.
När han insåg att jag faktiskt varit tillsammans med ett stort muskelpaket så va det inte så kul.
Nähä hafför skulle jag inte kunnat va tillsammans med en sån kille dårå, duger inte jag?
Jo så att nu ska han träna, och överträffa allt.
Lycka till säger jag.
Inte för att jag klagat direkt om han lagt på sej några kilo muskler men han duger precis som han är!
Jag älskar bara honom och ingen annan.

Ska jag me få nojja och operera bort brösten och svälta mej pinnsmal utan former dårå?
För sådana tjejer har han haft.
Nä skulle inte tro det *s*

Blev en smula irriterad bara när han tjatat om hur mycket han ska träna,hur,var och när i över en halvtimme i sträck.
Det är lixom inte första gången han säger han ska börja träna.
Dålig karaktär det där, mycket snack och liten verkstad.

Nä så nu är jag övertrött och ska göra litta kläder till mina simmar, eller simsar, eller vad skriver man?
Äsch.

Imorron blir det storhandling och sen är det snack om att vi kanske ska till kiviksmarknad.
När är det?
Nån som ska dit?

Hoppas inte pelle ska köra bara för då tar det tre veckor att komma dit *s*
Han kör fanimej aldrig fortare än 70!

Nä nu pyser jag för nätet strular.
Skriver mer i morron, och just det, måste lägga upp bilder för tisdagstemat och sånt ju.

Pöss så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pusselbiten säger:

Skulle kunna tänka mig att du ser fram mot The Sims tre, nästa år! I alla fall gör dottern det!! =)

2008-07-09 @ 22:52:09
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Pialotta säger:

Idag var det väl Hästveda marknad tror jag.. snart om några dagar Kivik.. Ibland får vi för oss att sticka dit .. en av de sista gångerna vi var där kom det värsta ösregnet jag varit med om.. snacka om åska och köer till skjul.. toa o dyl. Där var rena rama lervällingen efter regnet så det var att så fort som möjligt traska till bilen.. snacka om köer därifrån. I fjol var vi där. riktigt fint väder.. visst är det något visst att gå "gata" upp och "gata" ner bland stånden och så mumsa på något gott.

Det löste sig med bloggarna, jag mailade Roland på blogg.se, han fixade det..var tydligen så på många bloggar.

Träna, nej vet du vad..

Tisdagstemat satte jag in sent i natt, men då gick det inte att få upp inte heller att kommentera. Nu så går det bra.

Ha de gott nu och bara njut Gumsan:-)

Kramar

2008-07-09 @ 23:19:06
Blogg: http://caffepaus.blogg.se/
syren säger:

God morgon vännen! Visst var Brolle underbar han sjöng så underbart. Tråkigt att ha ont. Jag har jämna plågor,annars är det bra. Ha en bra dag.kram

2008-07-10 @ 06:05:33
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej gumman siss här. vile bara säga hej innan ja ska till jobbet.jag vet inte om rammiz har ringt dig hon sa att hon skulle. du kommer att få ett mess av mig i alla fall om vad det gällde. hoppas allt e bra o ja ser verkligen fram emot att träffa dig på måndag.ha de nu så bra o glöm inte att ja älskar dig av hela mitt hjärta. PS! jag tycker oxå att Brolle e skitsnygg, en riktig babe...

2008-07-10 @ 09:10:34
Barbamorsan säger:

Hoppas marknaden var bra och att ni kom fram;) Jag har nominerat dig hos mig...i fall du vill veta :)

2008-07-10 @ 20:09:50
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se/
syren säger:

God morgon vännen! Önskar dig en trevlig helg.Höres.Kramiz

2008-07-11 @ 06:32:52
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
J o h a n n a - Inredning & pyssel säger:

Tittar in och önskar dig en trevlig helg!

2008-07-11 @ 12:39:32
Blogg: http://inredning.webblogg.se/
LIFE BY Marielle säger:

Brolle är riktigt bra har jag märkt :)



Jo det blir bättre, tack vare vänner och alla andra runtomkring. Hoppas du också mår bättre, kramar

2008-07-11 @ 13:33:14
Blogg: http://mariellem.blogg.se/
Sess säger:

pialotta:

Hej vännen.

Ååå så många vackra bilder!

Jag har hört talas om detta ställe men aldrig varit där, är det en djurpark eller?

Mysigt ser det ut att vara iaf!

Det blev kiviks marknad för oss iaf, men va där igår så den va ju nästan över kan man säga, inte alla stånden va kvar men mysigt va det.

Hoppas allt är bra med dej gumman!

Vad massa regn vi får stup i kvarten, känns som om det inte blir mer sommar i år ju =P

Varma kramar från mej till dej

2008-07-17 @ 11:43:09
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

Unkis:

Alltså rammiz har fortfarande inte hört av sej eller nått, jag skiter fanimej i vilket.

Ja visst är han het den där Brolle! mums

2008-07-17 @ 11:49:48
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

barbamorsan:

Hallå vännen.

Ååå tack så jätte mycket för nomineringen! Vad glad jag blir hi hi

Oj vad du har varit flitig och gjort saft och allt.

Uschanamej det är plågeri att gå på ullared med eller utan barn, men speciellt med barn.

Men man kan ju fynda så mycket fint så det är de värt, inte ofta dock hi hi

Hoppas allt är bra med dej annars!

Jag är lite dålig med att uppdatera bloggen nu för tiden, migrän och massa att göra men ska bättra mej!

Va rädd om dej.

Massa kramar från mej

2008-07-17 @ 11:55:06
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

Johanna:

Hejsan vännen.

Stort grattis i efterskott!

Vilka underbara bilder!

Kommer du ha temavecka igen sen nån gång?

Det va ju så roligt,men hade massa huvudvärk så blev inget bloggande för mej ju, missade halva =(

Blir spännande att se vad du fick sen då ju! Alltid kul med presenter =D

Ha en underbar dag.

Kramar

2008-07-17 @ 11:59:30
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

Marielle:

Hej gumman.

Vad härligt det låter att bara åka iväg och "börja om" lite. Skulle oxå velat det!

Ja visst är det tur man har sina nära och kära att luta sej mot när det är jobbigt, annars hade det inte gått. Hoppas allt är bra med dej.

Många kramar

2008-07-17 @ 12:03:47
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0