Dano Acar - uppdrag granskning

ååh shit vad rädd jag blev.
Jag vet ingenting om orginal gangsters över huvudtaget,
har bara hört OG någonstanns tidigare men inte lyssnat.
Och Dano Acar hade jag ingen aning om vem var.
Men så zappade jag mellan kanalerna och hamnade på ettan.
Shit är det där ett ex till mej? *s*
Nä inte riktigt då va.
Men jag har för fanken haft i hop det med en dubbelgångare till honom kan jag lova!
Minus tatueringarna såklart men annars på pricken likt!
Har jag med en dubbelgångare?
Alla har ju det sägs det.

På förra stället vi bodde på bodde det en kvinna i huset bredvid, och när hon va sminkad och uppklädd och jag såg henne på ett par meters avstånd hade jag kunnat svära på att det va min mamma!
På pricken likt där med!

När jag gick i lågstadiet gick det en kille i min klass som hette niklas, han hade en storebror som va 4 år äldre.
Trotts ålders skillnaden va dom som tvillingar, den äldre lite längre då såklart.
Men det är ju skillnad när det är släkt och familj.

När det är två vitt skilda människor utan några kopplingar blir det läskigt tycker jag.
man är kanske inte så jäkla unik iaf.
Jag hoppas iaf min dubbelgångare är längre än mej så hon slipper bli mobbad.
Jag blir fanimej mobbad av Hingsten varje dag nästan hi hi

Speciellt när han ska ge mej en puss när vi står upp,
han är nämligen inte så väldigt lång heller så han tycker det är sjukt kul att han måste böja sej ner till mej hi hi
Kul på min bekostnad som vanligt men det bjuder jag på!

Nog babblat om det.

Jag har bakat!!!!!
Fy fan va god tårta, lite kaffe smak sådär.
Mums!
Nu kommer det tråkiga med att diska och städa undan *suck*

Nått fixande i trädgården blev det inte,
har haft små ont i hövvet i dag ju så sket i det.
Blev alltså ingen grillning med svärmor heller, vill ta det när jag är på bättre humör.
Det är så jäkla kvavt här och helt vindstilla!

Snälla åska kom hit!!!!!!

Usch, får ta tjuren vid hornen nu!
Återkommer senare med bilder och svar på kommentarer!

Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
madde säger:

vilken fin blogg du har!

2008-07-05 @ 16:57:29
Blogg: http://llundbeerg.blogg.se/
Sess säger:

MADDE:

Tackar!

Du har fin blogg du med!

Älskar liljan där uppe oxå.

Kram på dej

2008-07-05 @ 19:33:28
Blogg: http://calla.webblogg.se/
madde säger:

sv: tack så jättemycket=)



Ha det superbra, kram!

2008-07-05 @ 19:34:11
Blogg: http://llundbeerg.blogg.se/
Rospiggen säger:

Hoppas det åskar loss då. Visst har man dubbelgångare, både jag och syrran har det enligt pappa. Han trodde han såg i syne en gång när en tjej cyklade över gatan och var på pricken lik syrran.

2008-07-05 @ 20:40:36
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0