Fan, jag blir irriterad!

Alltså han är duktig som har jobbat hela natten och allt sånt va.
Men faaaaaaan!!!!!!!!!!!!!

Hunden bara sprang upp och ner hela tiden här när jag bakade.
Väldigt irriterande.
Hingsten satt bara och snarkade i sin insketna fåtölj så jag frågade honom snällt och vänligt om han inte kunde gå upp och lägga sej igen istället.
Jorå det gjorde han och som jag visste, följde hunden med och jag fick lugn och ro.

Men tro fan han kommer ner en timme senare,
lagom till kakorna va klara så han kunde käka några.

Hjippie tänkte jag.
Myskväll?
Åka in till stan en runda?
Göra nått över huvudtaget?

Nä han däcka i fåtöljen igen!
Jag tycker lixom inte det är helt snällt va.
För jag vill inte sitta hemma och uggla.
Jag vill dricka öl, snacka skit och somna med sus i öronen efter all musik på stan.
Eller jag vill iaf gosa upp mej i soffan med honom och kolla på film.

Nu har han lixom suttit hos sin mamma ett par timmar idag och snackat och druckit kaffe.
Vi har knappt sagt två ord till varandra.
Och så är det han som klagar att vi aldrig hittar på något.
*suck*

inte lätt att hitta på nått när man sover eller hur.
*skakar på huvudet*
Nä han ska inte snacka om att inte hittar på nått.
K-dagarna är bara en gång om året.
Jag vill iiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnn
*hoppar upp och ner*

Märks det att jag är frustrerad eller?
Fan ska man bo mitt i skogen för?
Eller tja det gör jag inte men känns som det en sån här dag!

Nä bakar tårtjäveln jag lovat istället.
Hejsvejs
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Sojung säger:

sv: tack så mycket:D haha jaha var det hos dig det hamnade;) kram

2008-07-04 @ 21:53:25
Blogg: http://sojung.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0