Sanna Bråding suger och jag sliter!

Jag har slitit som ett djur idag/ ikväll.
Planterat en massa och fixat i trädgården hela dagen och målat klart nästan allt.
Har bara en hylla kvar.
Gottis!
Så i morron ska det städas undan och allt ska på plats igen.
Just nu får man lixom zick zacka sej fram bland grejerna på köksgolvet hi hi

Bilder på allt jag planterat kommer senare.

Nu har jag fått mitt straff för jag varit duktig.
Migrän, vad annars.
Men skönt ändå när det kommer så här sent, ska ändå sova snart ju.
Sitter här och lyssnar på underbar Lycke Li.
Hör här



Underbart eller hur.

Jag och Hingsten kollade på allsång på skansen som vanligt ikväll.
Ååå vad jag älskar magnus uggla!
Har redan varit på några konsterter med honom och dom va så bra.
Nu ska han ju vara på k- dagarna på tisdag och jag vill dit!!!!
*hoppar upp och ner*

Problemet är bara att Hingsten ska lixom jobba så jag får ta mej hem själv.
Aldrig i livet att jag tar bussen själv hem till ett tomt och tyst hus.
Nån som ska köra??? *s*

Får väl se hur det blir med den saken, hade varit kul iaf.
I morron ska jag färga håret minsann, har sagt jag ska göra det i evigheter,
fem veckor för att vara exakt *s*
men inte har det blivit av änte.
Jag glömde =P

Jahapp nått annat?
Grillning med svärmor på lördag blir det antagligen, hon kommer hit.
Ska bli mysigt!

Ja just det hörrö fösta inlägget från mej idag ju,
väldigt ovanligt jue,
ingen abstinens har jag haft heller hi hi
Har ju haft full rulle här.
Va lite orolig att det inte skulle vara nån som kommenterat nu när det varit tyst men jisses va möed.
Jag tackar jag!
Har svarat på allt nu så jag ska ta och kolla tv och nanna kudden.

Såg ni förresten Sanna Bråding på tv4 i morse?
Men herregud!!!
"jag vill inte att folk ska tycka synd om mej"
"jag har inte utnämt mej själv till förebild"
"Jag vill gå ut med detta för jag kanske kan hjälpa andra"

Helllåååååååååååååååååååååååååå
Äre bara jag som reagerar eller?
Om hon inte vill att folk ska tycka synd om henne,
varför sitter hon då i direktsänt tv program och räknar upp alla sina problem hon har eller haft och tackar för alla mail mm?
Varför säger hon sedan att hon inte menat att bli förebild men sedan säger att hon vill prata ut om detta offentligt för att det kan hjälpa andra?
Blir hon inte ännu mer en jävla förebild då?
Nä lägg ner tv karriären och sök jobb på ica som i reklamen hon va med i.
Inget ont om ica då va men jag vill inte se hennes fula tryner och hennes korkade kommentarer mera.
*spyr på allt*

Jag är inte bitter, jag blir bara så förbannat irriterad på folk som talar mot sej själv i en och samma mening.

Nu ska jag nanna.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

God morgon! Susanna är det inte synd om. Allsången var toppen i går. Vad du har gjort mycket igår. Bra låt.Ha en fin dag. behöver också färga håret,får bli till semestern.kram

2008-07-02 @ 06:03:52
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej hjärtat. tidigt på mrron e de... vaknade 6,15 med en j-vla nackspärr, va f-n e detta. e de inte de ena så e de f-n ta mig de andra. ja blir så trött ibland. häller i mig kaffe nu o har tagit antibiotikan, e bättre i de nedre regionerna i alla fall:)hade gärna kört dig till o från UGGLA men Micke sticker till sina släktingar på måndag morron o kommer inte hem förren på onsdag kväll:( men jag går gärna på uggla med dig om du har nån som kan köra dig(micke har ju bilen). Okej klart att ni bara skämtade men du vet ja e ju bara rädd om dig o Hingsten o vill att inget ont ska hända er, absolut inget brake up... pöss pöss o ha de gott, nu ska ja sluka kaffe o sen göra vid mig för jobbet, står själv hela dagen idag, ko legan e ledig,,,,

2008-07-02 @ 06:57:50
Karin säger:

grejen med renen är att jag har renar i typ hela min lägenhet hemma och samlar på sånna för de är coola:)

filmen var skitbra

2008-07-02 @ 08:35:49
Blogg: http://karinolofsson.se
Pialotta säger:

Så duktiga flickan är snart klar då.. va härligt för nu kommer sommaren några dagar.. bara njut nu i din fina trädgård.. du har väl köpt MaxoSol;-)

Vad gäller Sanna Bråding så såg jag inte hene i TV, men läste en massa i KP. Den tjejen ger jag inte mycket för och som du skriver här ännu mindre.

Visst fasiken vet man vad man håller på med och som "kändis" är det ännu värre. Tycka synd.. nä du varför då, hon har ju själv tillsammans med sin kille hållt på.. Jag har tyckt hon uppträtt konstigt de senaste åren då man sett henne i olika program.. Pratkvarn är bara förnamnet, inte alls gillat henne .. så spacklad och tillgjord.. hon har säkert problem och haft som så många andra i livet, men vet du vad.. ingen orsak för att gå på tunga grejer.

Ha de fint o ut i solen nu.. släng dig i solstolen och bara njut.

Magnus Uggla är en go prick, alltid gillat den lille mannen med hårruffset o pilotisarna.. Såg oxså Allsången och som han fick publiken med sig.. han kommer hit i nästa vecka, vi var på spåret att kolla, men det blir nog inte så.. får se.. det kostar en del.

Kramkram

2008-07-02 @ 09:47:04
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Barbamorsan säger:

Hej hej,

Vad duktig du är käpar o sliter med alla projekt hemma och vilka fina bilder än en gång....Har utmanat dig...

Kramis

2008-07-02 @ 10:00:48
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se/
Andreas säger:

Haha, Sanna rulez.

Snygg var hon iaf, stundtals i direktsändningarna för idol.

Läs mina gamla blogginlägg om du har ork.

Där var jag faktiskt ganska rolig, men det var längesen jag var rolig nu.

2008-07-02 @ 10:16:59
Blogg: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
LIFE BY Marielle säger:

Håller med dig om sanna bråding, hon är fan inte en förebild nånstans :p

Ja, jag tror jag också kommer flytta ihop med min pojkvän eller med en kompis, bättre så :) Kramar

2008-07-02 @ 12:18:37
Blogg: http://mariellem.blogg.se/
Rospiggen säger:

Jag har tyckt bra om Sanna Bråding men nu? njae. Hörru, det är bra att du är flitig som en gnu nu och zick-zackar dig fram där hemma för det går INTE med en bebis kan jag säga =)

2008-07-02 @ 17:02:17
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Adam säger:

Sanna Bråding är en sorglig människa. Hon griper alla halmstrån för att rädda karriären...Usch!

2008-07-02 @ 18:23:05
Blogg: http://ormeniparadiset.blogg.se/
Pusselbiten säger:

Hoppas att migränen går över så fort som möjligt, det är så trist att ha det!! Och jag ser fram emot bilderna! =)

2008-07-02 @ 19:03:43
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
syren säger:

God morgon vännen! Nu ska jag till jobbet.kram

2008-07-03 @ 06:36:08
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Bimbo Boy säger:

Jag diggar din blogg. ^^

2008-07-03 @ 11:59:42
Blogg: http://www.bimboboy.com/blogg
Andreas säger:

Nu finns det en typisk "Jag vill ligga sked med många tjejer" gitarrklipp som du kan se i min blogg.

2008-07-04 @ 00:30:44
Blogg: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger
Sess säger:

UNKIS:

Men kära storasyster dårå, stackars dej!

Ja alltid ska det vara något! Va skönt du mår bättre med urinvägsinfektionen iaf, det går ju faktiskt ganska snabbt bara man fått i sej pillerna!

Jasså ska han till släktingarna, till hans morfar som du berättade om eller?

Jag ska höra om någon kan köra mej så kan vi ju kolla på Uggla då om du vill! Pate ska nog jobba men ska höra med Pelle, håller tummarna men tyvärr tycker han nog det blir för sent. men men

hi hi närå sånt behöver du inte bry dej om, Hingsten är inte ett dugg sotis av sej på det viset. Men fy för att stå där själv hörrö.

Stackars!Sådär kan du ju inte ha det, varför tar inte bossen in nån till så ni slipper stå själv?

Hoppas du mår ännu bättre idag och slipper det onda i nacken oxå!

Massa kramar

2008-07-04 @ 12:09:03
Sess säger:

KARIN:

Hej tjejen.

Oj vilken häftig kofta ju!

Jaha, ja renar är ju söta som tusan!

Jag samlar på grisar och kossor jag hi hi

Inte lika coola kanske men sååå söta!

Krya på dej!

kram kram

2008-07-04 @ 12:12:11
Sess säger:

PIALOTTA:

Hej gumman.

Ja minsann idag börjar gallejet, kul!

Tror dock inte jag sticker in på invigningen idag =(

Jamen självklart har jag solskydd hi hi



Du jag har med stört mej som fanken på henne var gång hon varit i rutan, speciellt när hon va med i idol. Örk, verkligen spacklad och tillgjord som du säger.



Jasså minsann, ja får se om det blir nått uggla för mej heller, ser inte ut så just nu.

Hoppas du får en underbar dag vännen, dessa bilderna ser ju för härliga ut!

Kan nästat känna havsbrisen!

Massa kramar från mej till dej

2008-07-04 @ 12:17:37
Sess säger:

BARBAMORSAN:

Hej vännen.

Hoppas allt är bra med dej!

Oj så kul med en utmaning!

Svarar på frågorna senare idag!

Många varma kramar

2008-07-04 @ 12:20:05
Sess säger:

ANDREAS:

näää hur kan du tycka hon är snygg, taxöronen kallar jag henne hi hi elakt jag vet men ursäkta mej hon är så blåst!

Du va ju rolig nu med hörrö =P

vad duktig du är som gör sådant skitgöra!

Hoppas du får en riktigt fin dag!

Kramar

2008-07-04 @ 12:23:06
Sess säger:

LIFE BY MARIELLE:

Men oj, grattis gumman! Vad roligt för dej!!!

Hoppas det går bra allting!



Nä usch hon är verkligen ingen förebild, hoppas man slipper se henne mer nu.

Ha en underbar dag.

kramar

2008-07-04 @ 12:25:51
Sess säger:

ROSPIGGEN:

hi hi vilken cooling ju!

Det ska åkas med stil nu på sommaren med armen uppe sådär jue s



Nä det hade inte gått det hihi

Gäller att passa på att göra allt sånt innan bebistillverkning sätts igång hi hi

Kram på dej

2008-07-04 @ 12:28:32
Sess säger:

ADAM:

Ja usch säger jag oxå, hon är så patetisk så det är inte klokt. Hoppas man slipper se henne igen men det gör vi nog tyvärr inte. Vilken fin bild! hi hi klumpesnusk va rolig där! Ha en underbar dag.

Kram kram

2008-07-04 @ 12:33:23
Sess säger:

PUSSELBITEN:

Ååå mums så gott det ser ut.

Ja migrän är inget kul alls, usch.

Bilder på rabatterna och det jag målat är inte uppe än tyvärr men andra foton finns nu.

Ha en underbar dag.

Kramar

2008-07-04 @ 12:36:31
Sess säger:

BIMBO BOY:

Men hej!!!

Och tackar!

Diggar din blogg oxå, du finns på min bloggkoll nu så jag slarvar bort dej eller nått hi hi

Usch ja den där kärleken är inte lätt.

Jag vet hur det är att försöka skydda sej själv,men samtidigt om du nu vill hitta kärleken igen så måste du vara beredd på att få hjärtat krossat igen, kanske många gånger, livet är orättvist ibland men i slutändan kommer du säkert finna mannen i ditt liv!

Det finns guldkorn där ute, gäller bara att hitta dom!

Ha en underbar dag.

Varma kramar

2008-07-04 @ 12:42:34
Sess säger:

ANDREAS:

Ååå så underbart!

Why så kort????

Vill höra mera!!!! =P

Kram kram

2008-07-04 @ 12:48:57

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0