Hej mitt i natta

Föööölåååååt!!!
Jag bloggade varken i går eller idag.
Eller tja klockan är ju över tolv så varken i förrgår eller i går får jag väl säga.
Men det märks minsann inte hi hi
Tack för att ni kikar in även om jag inte uppdaterat och tack för alla gulliga kommentarer!
Svarar på allt imorron/idag, tänkte bara jag skulle skriva lite snabbt och sedan sova.

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag fått migrän precis innan jag skulle sova.
Jo tack som fan för det,
Vaknade typ 10 gånger under natten sen och hade skit ont så jag knappt kunde somna om.
Sov sammanlagt till tio iaf och vaknade med migrän skiten igen.
Väldigt rolig dag kan jag ju få lov att tala om!

Det va bara till att gå upp och käka piller och hålla tummarna att det skulle släppa,
vilket det såklart inte gjorde.
Jag stretchade, drack kaffe, åt en stadig middag, drack massa vatten, kalla våta handukar på huvudet.
Jag försökte till och med sova lite då och då men nääää da
Jag fick dras med det onda hela långa dagen och somnade med det oxå.

Vågade knappt röra mej i morse när jag vaknade för jag va livrädd att det skulle smälla till i skallen men nix,
idag mådde jag kanon minsann!

Fick alltså väldigt mycke gjort idag.
Allt är på plats inne i skåpen och jag är så stolt över mej själv!
Så fint har det blivit.
Diskade en massa och grejade i trädgården oxå.
Hunden tyckte såklart det va pisstråkigt igår att inte kunna leka med sin frisbee igår men det tog vi igen idag.

Ja just det, det blidde inget tjafs om singeln.
Förbannat oxå så va det rätt sort vi fick hi hi
Och Hingsten gjorde såklart långnäsa åt mej.
Tji fick jag.

Jahapp nått annat?
Just det, imorron ska Hingsten till farbror doktorn.
Han har förstört sin axel.
Får väl se hur det blir med den, han har klagat till och från hur länge som helst nu så det är på tiden han går och kollar den.
Eller tja han har kollat den en gång innan oxå fast hos företagets läkare men dom säger bara varje gång att det där är ingenting, ta en ipren så mår du bättre.
Men inte fanken ska man behöva käka 2-3 ipren om dagen för att inte ha ont.
Nått är ju ikläm eller utslitet eller nått.
Gubben börjar ju för tusan närma sej 30 ha ha
Nä nu va jag elak.
30 är inte gammalt men känns konstigt att han om bara ett par år är där.

Joho, annat då?
Känns som jag glömt nått.
Näää är för trött i ögat.
Bjuder på några bilder istället.

Här är Unkisens jätte konstiga blomma.
Varken hon eller jag vet vad det är för någon, vet du?
Cool som tusan är den iaf!


Denna klematisen är oxå Unkisens, visst är den vacker!
Eller tja så här skulle den sett ut om den va nyblommad, den höll på att vissna eller nått för den va full med bruna fläckar.
Men sånt fixar jag bort vettu.
Kul att redigera bilder!


Luktärt är så otroligt vacker!!!


Sist men inte minst en vacker ros oxå


Hörs i morron.
Nu ska det nannas här.
Håll tummarna nu att jag inte ska vakna med migrän igen.
Det är så tråååååkigt!!!!
Pöss på er alla!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pusselbiten säger:

Underbara bilder!! Jag får också migrän emellanåt, så de dagar jag inte har det, vet jag att jag måste passa på att få gjort så mycket som möjligt. Med migrän rasar hela hushållet och allt annat också!!

2008-07-04 @ 13:55:56
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Sess säger:

PUSSELBITEN:

Ååå blodpudding som är så gott! mums

Jamen eller hur, visst är det så, hela huset förfaller här när jag har mina attacker, fast måste vara värre med barn oxå.

Jag hade blivit ännu mer stressad att det ska gå över då!

Tar du någon medicin mot det?

2008-07-04 @ 21:33:08
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0