Pissapa, ingen smens för mej änte

Fan alltså.
Hingsten bara sover och är trött som fanken.

Och så är det smens baglomma ikväll på stan!!!!!!!!!
Hallåååååå!
Lyssna vad för härligt jag ska missa dårå



Usch vad det suger!
Okaj det är inte förren klockan elva i kväll men som alla andra fredagar lär väl Hingsten sova hela långa kvällen.
Nu har han gått och lagt sej på riktigt oxå, I sovrummet.
Jahapp.
Kul detta!
Jag tröstbakar bara för det!

Hade jag töjjat skulle jag käkat upp varenda kaka innan han vaknar till liv igen som straff.
Då hade han blivit sur!

Smens I miss you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Återkommer senare med svar på kommentarer och sånt du vet.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Smens? Ett band eller typ vadå? Hängde inte med. Äh, sover han?? Nu?

2008-07-04 @ 19:07:09
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Japp det är ett band från östragöinge, ett område här i skåne där jag bor. dom är så härliga och sjunger roliga visor hi hi

jajamen han sover som en stock!

Han jobbar natt och kommer hem vid 7 på morronen, sen tar det evigheter innan han somnar för det är varmt. Så... blir en kul kväll ha ha

Vilka härliga bilder!

jag vill med bada!!! hoppar upp och ner

2008-07-04 @ 19:14:21
Rospiggen säger:

Aha, ja, att jobba natt är segt och när jag gjorde det sist var det höst och inte kallt och dessutom lite halvmörkt när jag kom hem.

2008-07-04 @ 19:31:23
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Ja det är krångligt sånt där med nattarbete, det passar vissa men inte andra.

Mums vad gott det ser ut ju, älskar gurka och morötter, nästan godis ju!

2008-07-04 @ 21:44:56
Blogg: http://calla.webblogg.se/
syren säger:

Jag var inte där heller,var mycket roligare på festen.

2008-07-05 @ 20:00:24
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0