Rymlingen

Alltså nu har djuren slagit ihop sej i en pakt mot mej här tror jag *s*

Hunden gick upp på ovanvåningen,
det va lite väl tyst där uppe tyckte jag.
Alla som har djur eller barn vet att när dom små blir knäpp tysta är det jävelskap på gång.

Men så kom vovsan ner ganska snabbt igen och verkade inte ha hittat på något,
brukar nämligen se på henne direkt när hon gjort något hon inte borde.
Tjugo minuter senare hör jag väldigt konstiga ljud där uppe.
Men tänkte inte mer på det för kaninen brukar rulla sej i spånet och stampa och ha sej och då låter det en hel del.
Men efter ytterligare tio minuter låter det konstigt från hallen precis ovanför trappen.

Hunden smög upp sakta som tusan medans jag kikade fram bakom dörren så hon inte skulle se mej.
Igen blev det knäpp tyst där uppe så jag smög upp efter.

Vad hittar jag där då?

Jo vovven hade kommit på ett sätt att öppna kaninburen och släppt ut kaninen hi hi
Han hade alltså skuttat omkring där minst en halvtimma.

inte konstigt det varit tyst då för hunden låg platt på mage vid kaninen och puffade och slickade på den.
Busungar!!!

Så nu har jag sågspån överallt där uppe och kaninlortar.
Va tvungen att kolla genom alla sladdar till datorn där oxå ju så han inte hade gnagt på något.
Jävla tur jag inte hade dammsugit där uppe säger jag bara.
Då hade jag blivit lite arg!
Nu tyckte jag mest det va gulligt bara hi hi

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Men åh, vilket rackartyg! Lite gulligt ändå ju fast jag förstår att du inte riktigt ville det men iaf. Vad fin blomma och fint kort!

Ja, när det är sånt här väder kan man ju åka med rutorna nere utan problem s

2008-07-04 @ 18:29:40
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0