Snäll jag är då!

Sista inlägget för mej i natt minsann!

Gissa vad Hingsten gör.
ja sover, vad annars.
Han va vaken ca en timme sen däckade han igen.
*suckar*

Det va ju beställt att jag skulle göra tårta då va,
det blidde inget.
Glömde socker för bövelen.

Fördrev tiden med att ändra om i sovrummet och städa där från golv till tak.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag ge Hingsten en ryggmassage.
Visst är jag snäll!
Har bäddat rent och det luktar gott som tusan i sovrummet.
Man får ju göra sådana därade gulliga saker ibland och hoppas på att få samma tillbaka en annan gång hi hi
Alltid en baktanke vetdu.

Problemet blir väl bara att få liv i honom.
Somnar han mitt i massagen blir jag sur!

Nä nu tar vi och lyssnar på en go låt och sen sover vi.
Natti natti

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
kitty säger:

natti natti sov så gott :)

läs gärna vårat nya inlägg om - mumsigt ;)

2008-07-05 @ 00:47:38
Blogg: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Sess säger:

KITTY:

Halloj och tack för besöket.

Kanon bra blogg ni har!

Ni skriver massa kloka saker!

Kommer följa er på bloggkoll!

Natti natti, sov så gott!

kramiz

2008-07-05 @ 00:53:26
Blogg: http://calla.webblogg.se/
kitty säger:

Åh vad glad jag blir! :D Det värmer verkligen. sov så gott! :)

2008-07-05 @ 00:57:45
Blogg: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Rospiggen säger:

Schwung i den låten! Det är jättehärligt att lägga sig i renbäddad säng. Visst är det gott med nyttigt kvällsfika!

2008-07-05 @ 08:18:37
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Pusselbiten säger:

Det är alltid skönt med renbäddat och det luktar ju så underbart gott!! =)

svar

Jag hade inte migrän så fasligt ofta när de var små, men det hände. Fast då visste jag inte att det var migrän, utan jag trodde att jag hade någon jobbig förkylning utan snuva med fruktansvärd huvudvärk, haha! Sedan kom jag på att det måste vara det, men på vårdcentralen tyckte de att det borde räcka med att ta in alvedon... Mina systrar i USA ordnade då med Excedrin Migraine och det blev underbart. Eftersom det oftast hjälper rätt så bra, kunde jag sköta mitt jobb och inte vara hemma =) Ibland får jag sådan migrän där det snöar framför ögonen innan själva huvudvärken kommer. Fast oftast blir jag fruktansvärt frusen, yr och illamående + huvudvärk. Ha det så gott! =)

2008-07-05 @ 09:44:21
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Sess säger:

PUSSELBITEN:

hallå i stugan.

bor du i närheten av mej eller?

Här har det precis åskat och nu regnar det lite smått så min huvudvärk gick över minsann, en på miljonen det där hi hi

Ja det finns inget goare än att lägga sej i renbäddad säng alltså!

Jag fick oxå samma bemötande de första gångerna jag sökte för migrän, konstigt ändå för det är ju så vanligt. dom vill bara bli av med en.

Är det lagligt att ta in dom där pillerna eller? tänkte jag skulle fråga storasyster när hon ska till usa. Köper man dom på vanligt apotek där eller?

Hoppas du mår bra ikväll.

Kramar

2008-07-05 @ 19:32:11
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0