Tjenis penis

Det har inte hänt möed sen sist jag skrev.

Igår va vi på Kiviks marknad.
Det va ju sista dagen så det va inte mycket folk och alla stånd va inte kvar men mysigt hade vi iaf.
Tyvärr va det mest samma saker som upprepades gång på gång, gata upp och gata ner.
Längtar till mariamagdalena marknaden i Åhus,
då brukar det va massa kul att fynda.

Hittade ett par solglasögon iaf vilket va bra.
Har jag inte solisar på mej kommer migränen som på beställning och alla par som jag redan har är för ljusa.
Dessa va perfekt!
Hittade två bamsestora tuggeben till hunden och vi köpte godis och doppade munkar oxå.

Thip hade en ny ultraljudsbild med sej som jag fick se.
Jisses vad den lilla syns tydligt nu bara man jämför med för 3 veckor sedan.
Man kunde se huvudet i profil, näsan och läpparna.
Så söt.
Eller tja så söt man kan bli på ett ultraljud hi hi

Tur med vädret hade vi iaf.
Soligt och varmt som tusan.

Tydligen kunde man åka helikopter tur oxå.
Gud va sugen jag blev på det.
Verkligen en sak som jag vill göra.
Tänk att få flyga omkring där uppe och ha kameran oxå i högsta hugg.
Va ska det vara så satans dyrt för *suck*

På vägen hem fick jag ont i huvudet som förväntat.
Men det gick över lite senare på kvällen.

Hingsten hade ju inte sovit nått,
eller jo en timme på morgonen innan vi skulle köra så han va trött som tusan såklart på kvällen.
Trotts mitt bankande huvud gick jag och handlade, och lagade mat.
Han gick upp, åt och somnade sen igen hi hi

Idag händer det inte mycket,
ska bara städa undan här lite.
Hingsten ska snart sticka till city och shoppa nya skor.
Nu ska jag kika vidare på nätet och sedan sätta fart här.

Puss på er alla





Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pusselbiten säger:

Verkligen underbara blommor!! =)

2008-07-17 @ 14:01:56
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Pialotta säger:

Var ju oxså på Kiviks Marknad som du kanske sett på Kafferastbloggen??

Massor med köer massor av vimmelfolk.. Helikoptern, ja den åkte i ett där.. vad var det de tog.. tror 300:- för en liten sketen runda.. absolut inte värt, men visst skulle man vilja fota uppifrån:-)

Hoppas din huvudvärk är bättre idag/nu.. jag har min sommarförkylning som bara flög på mig igår.. jobbigt med riv i halsen/hosta/nästäppa och ont i hela kroppen och tom. munnen.. inget vidare, då jag aldrig brukar vara sjuk:-(

Kramkram från mig här nere oxså.. Denningarums Gård ligger ju inte så långt från där du bor.. Skogen mot Ikea hållet

2008-07-17 @ 14:04:08
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
syren säger:

Vackra bilder har du som vanligt. Har inte varit i Kivik på marknad alls. Ibland tar jag till Åhus och marknaden där. Härligt att se på ultrabilder. Flyga helikopter låter härligt.Ha det gott vännen.kramiz

2008-07-17 @ 21:19:22
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0