Tjo faderittan, sju hål i f....

*host*
Ursäkta mej.
Tja både för rubriken och att jag varit så frånvarande på senaste tiden.
Har ju inte bloggat på flera dagar, jisses.

Skitväder har det varit nästan jämt,
Jag blir så trött!
Pga det har jag oxå haft en massa migrän.
Och när jag sluppit det har jag spelat sims (vad annars lixom) och myst med Hingsten.
Veckan har trots allt varit väldigt skön.

Något k-dagarna blidde det inte för min del pga dessa saker då va.
Och ingen va på hugget att hänga med heller.
Kanske inte så kul att sitta och frysa ute när det bara öser ner.

På tal om trollen så blev det precis jävligt mörkt här nu och det öser ner som om himmeln vore öppen.
Kul detta!

I dag skulle vi åkt till marknad, kivik va det va?
*förvirrad*
Men det blev inget, Pate skulle kört men han och frugan ska på husvisning.

Sen skulle Unkisen komma men hon har gått och blivit sjuk det lilla gullefjunet!
Krya på dej älskade storasyster.

Igår va svärmor här och fikade på kladdkaka,glass och kaffe.
Väldigt mysigt va det som du ser litta här:

Gott med kaffe,kaffe är gott.


Mysapysa




Fotomodellen hi hi


Vovvsan fick jätte gott tuggeben av farmor som hon klippte på en gång, sen låg hon och slicka sej runt munnen hela tiden för det låg ett ben till på köksbordet.
Men man ska inte äta för mycket godis,då får man ont i magen jue
Fick till några söta "tung" bilder iaf




I morron eller övermorron hoppas jag på att komma iväg på marknad iaf och att det blir fint väder.
Hade varit så mysigt!
Vill oxå träffa Thip för att klämma henne på magen litta.
Fick reda på igår att jag ska bli gudmor till en liten kicka.
Jag hade självklart blivit glad om det varit en pojke oxå men extra kul med en flicka tycker jag,
Va skoj vi ska ha hi hi
Köpa söta klänningar till henne, lära henne sminka sej när hon blir större.
Lyssna på "pojkvänns problem" när hon blir tonåring.
Jag ska va världens bästa gudmor kan jag lova!
Det är så kul oxå att thip håller på traditioner från sitt hemland så att jag faktiskt får så stor del i barnets liv.
Jag lääääääängtar!!!!

Nåväl.
När ett liv börjar avslutas ett annat sägs det.
Min farfar gick bort i måndes.

Vad känner jag inför detta härade då?
Inte ett skit faktiskt.
Jag vet, det låter kanske lite hårt men den människan va inte snäll i nån ände.
Jag har bara träffat han ett fåtal gånger när jag va liten.

Han tyckte inte om min pappa för han va adopterad, det va mest farmor som övertalade farfar att dom skulle ta hand om pappa fick jag höra.
Och av någon anledning tyckte han inte om oss speciellt mycket.
Han va rent ut sagt elak vissa gånger.

Jag hoppas iaf att vi får ärva något, som gottgörelse för att han berövade oss på en farfar.
Han va ju trotts allt den enda farföräldern vi kände till.
Skulle inte förvåna mej om han gjort oss arvslösa som ett sista sätt att jävlas och vara elak.
Spänningen lider.

Nu ska jag gå och göra lite nytta här snart men bjuder först på lite bilder av min underbara chokladblomma jag fått av Unkis.
Den blommar för fulla muggar.
Tyvärr luktar den bara choklad på morgonen nu för tiden *s* och jag som alltid sover till midda´ , missar ju det goa ha ha
Nä skojja bara.

Klicka för större





Min favorit bild, så här ser den tyvärr bara ut en dag eller två för sen vissnar den *snyft*


Det va allt för mej idag.
Får väl varna lite att jag inte kommer vara riktigt lika aktiv på bloggen som jag brukar.
Jag tar litta bloggpaus nu.
Inte helt, men delvis.
Brukar ju skriva flera inlägg om dagen men nu blir det bara någon gång per vecka.
Har så mycket att pyssla med i hemmet och trädgården och vill spendera så mycket tid med svärmor denna veckan som det bara går, sen börjar hon jobba igen.
Kommer iaf hinna ta en massa bilder som kommer upp här senare.

Lämna gärna kommentarer ändå, jag läser dom ochs varar så fort jag har tid.
Och jag läser era bloggar även om jag inte kommenterar så mycket just nu.
Bara så ni vet.
Höres snart igen.

Pöss å kram från me te de´
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pusselbiten säger:

Roligt att se ett livstecken ifrån dig och lider med dig, när det gäller det här med migrän. Har haft några slängar av den själv... Underbara bilder du har lagt in!! =) Sköt om dig nu och spela inte för mycket sims!! ;)

2008-07-14 @ 14:41:30
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
syren säger:

Härliga bilder! Titta in hos mig och kolla vad jag har varit.kram

2008-07-15 @ 22:41:39
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej mitt älskade gryn. hur e de me dig? jag kommeer till dig oavsett på onsdag next vecka o sen får du försöka fixa så någon kan köra dig veckan därpå igen hit till mig, för då ska vi ha lite myspys innan ja åker till usa. vi får spåna lite på vad vi ska äta o dricka du o jag. jag vill bjuda dig på det. min hals känns som ett rivjärn, men det är bara till att bita ihop o se gla ut. jag ska byta middagar borta på w-bergs idag oxå så det är bara till att hålla humöret uppe, får väl ta en sväng om med mannen sen när jag kommer hem, vi får ju öva lite på salsan innan det drar igång till hösten igen. ha de nu så bra älskade syster måste till jobbet snart nu. älskar dig av hela mitt hjärta o mer därtill. massor av kramar till dig grynet.

2008-07-16 @ 08:41:13
Sess säger:

pusselbiten:

Halloj vännen.

Oj jisses, han skadade väl inte sej iaf hoppas jag.

Nä nått spelande har det heller inte blivit, dom dagar jag äntligen sluppit bankandet i skallen har det varit fullt upp med hus och trädgård och att umgås med alla hi hi

Jag är inte social när jag har migrän s

Jag hade faktiskt ingen aning om att det är en ny sims på gång, måste kika närmare på det ju.

Hoppas du får en underbar dag.

Varma kramar

2008-07-17 @ 11:36:33
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

Syren:

Halloj vännen, jasså det är där du har varit hi hi

Väldigt fina bilder!

Härliga bilder från karnivalen oxå!

Hoppas allt är bra med dej!Massa kramar från mej till dej

2008-07-17 @ 11:48:01
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

Unkis:

Hej älskade storasyster.

Allt är bra här.

Ja kom du då!

Bakar nått gott vi kan mumsa på!

Japp ska höra med pelle,fast inte lönt att fråga än för då får jag inget svar, det löser sej nog.

Ska bli så mysigt men trist att du ska åka sen ju =(

Kommer sakna dej så mycket så det är inte klokt!

Har du fixat husvakt å sånt eller?

Hoppas du mår lite bättre i halsen idag!

Fy vad dom slänger med dej fram å tillbaka.

Stackars!

Ja det blir väl skoj när det börjar igen, vet hur mycket du älskar att dansa!

Va nu rädd om dej och glöm inte att jag älskar dej mest av allt mitt lilla gullefjun.

Puss å kram

2008-07-17 @ 12:27:47
Blogg: http://calla.webblogg.se/
M a m m a . J e s s i c a säger:

Varsegod :) Ja att jag ser ut som snövit kan bero på att det är hon jag ska föreställa ;D

2008-07-17 @ 12:29:31
Blogg: http://jyees89.blogg.se/
Sess säger:

mamma Jessica:

Ja jag såg de hi hi

du har ju klänningen å allt, det prickade du in väldigt likt får jag säga!

Kram kram

2008-07-17 @ 12:33:33
Blogg: http://calla.webblogg.se/
M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a säger:

hehe ja kanske det ;D

Är allt bra med dig då? :)

2008-07-17 @ 12:52:46
Blogg: http://jyees89.blogg.se/
J o h a n n a - Inredning & pyssel säger:

Tack så jättemycket! =) Jag kommer säkert ha fler temaveckor framöver. Kul att du tyckte att det var kul! Ha en bra dag! Kram

2008-07-17 @ 13:04:57
Blogg: http://inredning.webblogg.se/
Rospiggen säger:

Men hej pårej! Long time no see :) Roligt med en liten bebis du kan skämma bort både med prylar och att hitta på tokigheter och trist också med din farfar. Jag förstår hur du menar med det känslomässiga när det gäller honom. Är det bättre med dig och Hunken nu då? Och gud, så gullig vovve!!

2008-07-17 @ 13:10:14
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

mamma Jessica:

Jajamen, allt är kanon här, själv då?

2008-07-17 @ 13:19:46
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0