Utmanad!

Jag är utmanad av Carin
Jag har redan gjort en nästan exakt likadan utmaning men denna skiljer sej lite, och så älskar jag ju sånt här så självklart gör jag den hihi

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då gick jag i skolan och levde loppan, festade en massa och önskade att plugget snart skulle ta slut.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag
Ser ut som om det kommer bli riktigt skitväder idag men om det inte blir det så ska jag:
Börja fylla på poolen.
Klippa klart häcken som är bakom en rabatt
tvätta
dammsuga
stryka gardiner *suck*

3. Godis jag gillar?
jag är kräsen som satan.
Men choklad älskar jag alltid!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Jag skulle först gett pengar till dom jag älskar så dom med kunnat leva gott.
Sen hade jag köpt en hästgård, öppnat en egen fotostudio och rest lite

5. Städer som jag bott i?
Ett par stycken, kolla min tidigare utmaning.
Men kristianstad finns alltid i mitt hjärta

Och så utmanar jag. . .ingen.
Utmanade så många förra gången så denna gång får vem som helst anta utmaningen och skriva här i kommentarerna när ni svarat på den så kommer jag och kikar.

Pöss pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Carin säger:

Roligt att du hakade på. Ville få in lite nytt blod i utmaningen....



Have a nice day!!

2008-07-08 @ 13:22:07

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0