virrar runt i illustrator

va ä ditta?
En blandning mellan paintshop och photoshop.
Känner mej hemma direkt.
Detta kan jag ju utan och innan fast saker ligger på fel plats lixom hi hi
Så trött oxå!!!!!!
Zzzzzzzzzzz

Det blev inte så mycket åska ändå, höll på i tjugo minuter fast kom bara 10 knallar under den tiden.
Däremot öppnade himmeln sej och fy fan säger jag bara.
Ljudet va fruktansvärt när dom stora dropparna föll!
Går inte att fatta hur mycket regn det kom alltså.
Gatan blev helt översvämmad på bara någon minut.
Tja skönt för mej iaf, slipper vattna blommor och häckarna när jag går upp, glömde göra det ikväll men naturen skötte det åt mej =P

Nä nu säger jag godnatt med denna bild.



Jag och den pytte lilla skalbaggen önskar er söta drömmar.
Natti natti
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

God morgon vännen! Det var värst så mycket ni fick,mindre här. Vacker blomma. Hoppas att du sovit gott.kram

2008-07-08 @ 05:57:31
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Pialotta säger:

Nu öser det här.. kom inget nämnvärt igår i K-Town. Åskan mullrar lite och sån tur jag har som just ska dra på Karin Monark till mamma på Söder:-( Får vänta, men en tvätttid väntar där och så är inte mannen hemma med bilen.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ha de kramar

Ps. vacker bild som vanligt Ds

2008-07-08 @ 10:51:53
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

SYREN:

Hej vännen.

Ja vi fick verkligen så det räckte och blev över!

Ååå va kul att få se inne från kvarnen, har inte varit där sen jag va liten.

Mysigt.

Hoppas du får en fin dag!

Massa kramar

2008-07-08 @ 12:03:14
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

PIALOTTA:

Jasså minsann, nä den regnskuren va inte att leka med kan jag säga.

Jag ser nu hur ett väldigt mörkt moln kommer från stan och snett över oss, usch, vill ha sol nu!

Nä men stackars, inte ska du behöva cykla i sånt väder!!!Hoppas du har regnjacka iaf så du inte blir dyngsur.

Du är duktig som sköter om och pysslar!

Hoppas du får en fin dag iaf!

Många varma kramar

2008-07-08 @ 12:22:10
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0