Zzzz

Tänkte bara tacka än en gång för alla gulliga kommentarer.
Orkar tyvärr inte svara ikväll, har så förbannat ont i skalet.

Mår lite bättre nu iaf.
Grejen är att det inte går att prata med honom när han är sån här.
Det är bara för mej att bita ihop, må skit och vänta tills han är mottaglig.
Vilket han va lite ikväll.
Får se hur det blir i morron.
Vaknar han på samma helveteshumör så går jag och dränker mej i poolen.
Som förresten är på plats nu men inte påfylld, så blir litta svårt att dränka sej kanske *s*
Ja du ser, mitt vanliga svammel.
Jag är på väg upp iaf.

Det regnar här nu så ska somna till att det piskar mot rutorna.
Mysigt.
Natti natti.
Hörs i morron!
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pusselbiten säger:

Sov så gott och sköt om dig ordentligt nu!! Kram

2008-07-07 @ 00:33:07
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Pialotta säger:

Det öste ner här oxså i gårkväll/natt.. men nu tittar solen fram emellanmolnen igen:-)

Alla har vi säkert våra bekymmer som kommer och går..

ha de kram

2008-07-07 @ 10:22:59
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
unkis säger:

hej min älskade sessa. micke har precis kört nu o kommer inte hem förren på onsdag, ja de blir ju kvällarna som blir värst för ja jobbar ju om dagarna ju ända fram till sju vissa dagar nu när det e k-dagarna. Ramona skulle komma o hålla mig sällskap ikväll, det hade varit mysigt om du kunde men det vet jag ju att det inte går, ingen som kan köra dig o sen behöver ju cassie dig. man kan ju önska, men jag tänkte komma till dig måndag next vecka på lite fika om det skulle gå bra för dig. nej nu ska ja snart till jobbet, känns som om ja bara har varit hemma o vänt faktiskt. saknar o älskar dig oerhört. massor med kramar från mig till dig min fantastiska o underbara sessa

2008-07-07 @ 10:57:13
Pusselbiten säger:

Hoppas att du fått sova gott och att det är bättre idag!

svar

Hoppas att det ordnar sig för er, för du ska inte behöva stå ut med att han snäser åt dig! Tack, jag kan behöva all uppmuntran som behövs när det gäller studierna! Just nu försöker jag ta en universitetskurs i C-tyska. Sedan får vi se, för jag har läst en hel del innan också, jag måste bli färdig någon gång... :)

2008-07-07 @ 11:55:35
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Sess säger:

UNKIS:

Hej älskade storasyster.

Usch så drygt att han är borta så länge och att du jobbar så långa dagar!

Nä tyvärr blir det ju ganska omöjligt, hade gärna velat men som sagt ingen kan köra mej och hunden kan inte va själv hela kvällen och natten.

Ja det går jätte bra att du kommer då!

Kanske poolen är fylld och blivit lite varm så vi kan bada om du vill?

Hoppas du får en bra dag på jobbet iaf.

Jag älskar och saknar dej av hela mitt hjärta.

Puss å kram

2008-07-07 @ 12:39:29
Blogg: http://calla.webblogg.se/
J o h a n n a - Inredning & pyssel säger:

Tack själv! Va roligt att du ska delta i temaveckan! Då tittar jag in senare och kollar på ditt bidrag. Ha en bra dag!Kram

2008-07-07 @ 12:55:59
Blogg: http://inredning.webblogg.se/
Sess säger:

JOHANNA:

Nu är mitt bidrag uppe.

Blev två gamla bilder tyvärr för det regnar till och från så jag orkar inte ut med kameran idag hi hi

Hoppas det duger iaf.

Kram kram

2008-07-07 @ 15:55:21
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0