*Ährm* God morgon eller nått =P

Oj oj jag sov till 11 idag.
Tar tid innan jag fungerar då hi hi
En positiv sak med att jag sov länge är att mitt onda i nacken är borta!!!
Hjippie!!!

Så i morron ska jag spendera en underbar dag med älskade stora syster utan att behöva ha ont!
Bara gå och krama på henne och strosa runt med henne och shoppa.
Myspys!!!
Denna dagen kommer gå förbannat långsamt kan jag lova!
Längtar ju så!

Dagen höll på att börja med sjukhuset här *s*
När jag gick ner för trappen va jag inte riktigt vaken så när jag såg att dörren va borta in till vardagsrummet hoppade jag automatiskt rätt upp i luften med ett ynkligt pip hi hi
Hundra tankar hann passera innan jag kunde minnas att vi själv gjort det där igår.
Första tanken va ju inbrottjuvar.
Höll på att trilla rakt ner för trappen efter mitt lilla hopp men fick som tur var tar i ledstången där men hamnade med huvudet före iaf.
Men jag slog mej inte iaf även om det tog tid innan hjärtat lugnade ner sej hi hi

Sen hade jag ju inte kommit på än att jag vunnit igår heller, så när det slog mej fick jag ett leende på läpparna och kändes som jag vunnit igen ha ha

Ja just det, jag ställde det mesta på plats i källar trappen igår oxå,
tänkte jag skulle visa före och efter bild här.
Tyvärr är före bilden lite mörk för jag glömde både blixt och lampa *s*

Mycket finare eller hur.
Nu är det förbjudet för Hingsten att sätta vad som helst där i trappen, var sak har sin plats *s*

Ja sen tänkte jag visa före och efter bilder på vardagsrummet oxå men det sket sej lite.
Jag va så säker på att jag redan hade en bild på när dörren va igenstängd men det hade jag tydligen inte kvar så det blir bara efter bilder.
Översta bilden är när vi precis tagit ner den så det är stökigt som fanken.

Jag har bara slängt växter och saker på plats men det ska flyttas om och ändras i helgen när jag fått hem mer jord så jag kan plantera om. Men detta duger så länge iaf, mysigt på kvällen.
Hunden va dock lite förvirrad och visste inte vart hon skulle göra av sej,
hon ligger alltid i vardagsrummet hos mej efter Hingsten gått,
nu va hon ju tvungen att hålla koll på hallen oxå,
Hon la sej på toaletten och sen framför ytterdörren.
Det är väl dom nya favorit ställena nu antar jag *s*

Jahapp nu sitter jag här med en kopp kaffe och försöker vakna till liv.
Går sådär, ögonlocken är tunga hi hi
Nepp ska ta och svara på kommentarer nu.
Inte konstigt jag tyckte det va ovanligt mycke kommentarer i går heller förresten.
Räknade alla jag fått in av er under dagen, inte mina egna svar då såklart.
Över 50 stycken blev det *s*
Det tackar jag för!
Är inte vand vid så många alls hi hi

pöss på er för det!

Hej så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Men hörre du, knäck inte nacken igen nu!! s. Jodå, jag käkade Postafen när jag väntade nr 2, mot illamåendet och det hjälpte ju men jag blev så TRÖTT av det :/ Jag slapp iaf kräkas och det är jag glad för. Borsta tänderna gick inte helt och hållet för det fick jag kväljningar av så du har ju en del att se fram emot :P

2008-06-25 @ 13:16:38
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Alltså den där jäkla af ger jag inte mycket för.



hi hi nä jag ska vara rädd om nacken som tusan nu s

Jasså va bra att det finns saker mot det men trist när man ska bli trött av det. Alltid ska det vara nackdelar med i spelet hi hi

usch nä förstår det måste varit riktigt jobbigt att borsta gaddarna när man mår illa.

Ja hi hi verkligen mycket att se fram emot men kul ska det bli den dagen det blir av!

2008-06-25 @ 13:52:51
Härligheter enligt Erika säger:

Hej!

Vilka fina före och efter-bilder! Kan du inte komma hem till mig och göra iordning också??? Nu ska jag kika igenom din fina blogg!

Erika

2008-06-25 @ 14:07:34
Blogg: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Sweet 16´s blogg säger:

härligt :)

2008-06-25 @ 14:16:19
Blogg: http://performance.blogg.se/
Rospiggen säger:

Ja, det är ju tur att det finns botemedel! Lyx att få sova så länge jöö =)

2008-06-25 @ 14:27:00
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

HÄRLIGHETER ENLIGT ERIKA:

Hejsan svejsan.

tackar =P

Ja hade jag bara haft tid så hade jag gärna ställt upp =D kul att fixa och dona!

Öjj så kul med paket!Spännande,spännande s

Kram på dej

2008-06-25 @ 19:36:45
Sess säger:

SWEET 16´S BLOGG:

Eller hur =P

Ja visst kan man bli brun i skuggan oxå, jag har till och med bränt mej när jag suttit i skuggan =P Jag har talang för sånt.

Kram kram

2008-06-25 @ 19:39:37
Sess säger:

ROSPIGGEN:

ja eller hur är det lyx, man blir bara så jäkla seg resten av dagen sen tyvärr =P

Man kan ju inte sova så länge för ofta iaf, då får man inget gjort hi hi

2008-06-25 @ 19:41:41
syren säger:

Fina före och efter bilder. Det ser ju fint ut.

2008-06-25 @ 20:01:02
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

SYREN:

Tack vännen, det duger för tillfället iaf, är inte helt nöjd.



Usch va hemskt! Stackars liten flicka!!!

2008-06-25 @ 20:58:21

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0