Babbel och bilder

Hallå i "stuan".

Vad gör du idag?
Blir du förvånad när jag säger att det är grått, mörkt och regnar här?
Nä tänkte väl inte det.
Samma visa, varje dag.
*drar en djup suck*

Jag har inte gjort ett skit idag nästan.
Jag har matat pippifåglarna och gått igenom lite bilder.
Har fotat lite nytt oxå när jag testade närbildslinsen vilken är kanon btw!

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder innan jag pyser igen.

Så här "fint" va det utanför solhaga i torsdes när jag och Unkis va där.
Jag vet ,färgen på fotot är lite konstig, kunde inte få till det alls för det va mörkt som tusan mot stan vilket du ju ser här men i nacken sken solen skarpt som fanken.
Va så säker det skulle bli åska men det kom bara lite regn



Storasyster hade lite fel på styrningen av vagnen =P



Hemma hos Unkis började hon slita upp växter som en galning.





Klart som tusan man blir "svitt" när man far på som en galen kvinna *s*



Fint som snus blev det när de va klart!


Här är en del av det jag fick med mej hem.
Massa blev det ju hi hi
Glad i ögat blev jag!



Sådana här köpte stora syster bland annat.
Tog tydligen inte foto på allt hon köpte, sprang ju mest runt som en dåre i hennes trädgård och knäppte bilder hi hi


Dessa köpte hon oxå, väldigt häftiga!
dom såg så lena och söta ut men kände man på dom gula bladen va det som om det var en torkad blomma istället, stelt och hårt hi hi


Det va allt för tillfället gott folk, återkommer senare.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
JesMol säger:

Vilka fantastiska bilder! vad har du för specialkamera??



Och tack..ja,nu är det bara å hoppas man kommer in..darr =)

2008-06-29 @ 14:47:14
Blogg: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Karin säger:

mm det var förra helgen, men frågan är om inte det inte var ännu bättre igår:D kommer bilder snart från igår me



fina bilder här!

2008-06-29 @ 14:47:29
Blogg: http://karinolofsson.se
Elin [ n e v n a r i e n ] säger:

jag vet inte, prova :)

2008-06-29 @ 14:53:19
Blogg: http://nevnarien.se/
syren säger:

Underbara bilder! Solhaga har man varit ett antal gånger.Har du inte varit på Växthuset i stan? Där finns ju också en del. Svar: Det är nejlikor på bilden idag.kram

2008-06-29 @ 18:43:57
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
J o h a n n a - Inredning & pyssel säger:

Va fint det blev!

2008-06-30 @ 09:47:54
Blogg: http://inredning.webblogg.se/
Sess säger:

JESMOL:

Nämen ojsan så sexig man kan vara då hi hi

Hoppas du inte somnade mitti s

Tackar =P

Det är en såndärade olympus E-510, finns bild på den till höger i min blogg.

Hoppas du får en fin dag vännen.

Pöss pöss

2008-06-30 @ 11:40:19
Sess säger:

KARIN:

Määh vad är det för folk som låter cyklar stå framme på det viset som går sönder så lätt =P

Inte ditt fel ju hi hi

2008-06-30 @ 11:50:08
Sess säger:

JOHANNA - INREDNING OCH PYSSEL:

Ja minsann, hon fick ordning på det till slut, va helt överväxt när hon började =P

Vad kul med temavecka!

Måste jag ju vara med på.

kram kram

2008-06-30 @ 15:01:39
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0