Bara för skojs skull

Jag har antagit Barbamorsans utmaning.
Den går till så här: slå upp sidan 123 i närmsta bok, leta reda på mening fem och publicera därefter dom tre efterföljande meningarna.

Här kommer mitt bidrag dårå:
"Norah kom in i arbetsrummet flera gånger om morgonen, antingen när det gällde att bära in kaffet eller posten till Sir Stephen, tömma askkopparna, öppna eller dra för persiennerna, och eftersom bara hon hade sådana rättigheter men också tillsägelse att varken knacka eller säga något förrän Sir Stephen frågade vad saken gällde, hände det en gång att hon plötsligt stod där när O med huvudet och armarna över skrivbordets läderöverdrag och stjärten lyft väntade att Sir Stephen skulle tränga in i henne. O såg upp. Hon skulle inte ha ändrat ställning om Norah som vanligt undvek att se på henne."

Lite lätt snusk så här på tidiga eftermiddagen hi hi
Meningarna är hämtade ur Berättelsen om O skriven av Pauline Réage.

Jag utmanar ingen speciell, gör denna om du tycker det verkar kul och lämna en kommentar med länk till din blogg om du antar den så jag får tjuvkika hi hi

Snart tillbaka med bilder oxå.
Hej så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Sill-Britt säger:

Jo det är vi. s I motsats till alla roliga bilder jag postar.

2008-06-12 @ 15:08:00
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0