Bloggkoll blir min död!

Jag har 103 nya inlägg att läsa!
snacka om kvällslektyr hi hi
Kommer somna mitt i, bäst för er att ni skriver jävligt roligt
för det gör lixom inte jag *s*

Ååå jag är så trött i mitt lilla huvud så det är inte klokt!
Min dag har sett ut exakt så här:

Måla kökskåp
springa ut och vattna i trädgården
In och måla lite till
ut och vattna allt i uterummet och plantera två växter
in och måla mera
ut och leka med frisbee med hunden
in och måla litta till
ut och gräva en rabatt
in och måla mera
ut och plantera i den rabatten
in och måla IGEN
ut och vattna i nya rabatten och häcken
in och måla för fan igen
ut och gräva ännu en rabatt
in och måla utavhelvete

nu orkar jag inte mera.
Ska kanske ta några penseltag till
bara kanske.
Det står burkar,flingor och skit överallt.
Har ju ingenstanns att ställa det!!!!

Två skåp med massa hyllplan är klart iaf och ett annat skåp har bara en hylla kvar att målas.
Sen halva skafferiet är kvar och 5 lådor.
*pust å stånk och fräs*
Fy vad duktig jag kan vara ibland!

En sten har lyft från mitt hjärta oxå.
Vovven har varit lite kinkig med ätandet några veckor nu.
Hon fick tag i ett kotlett ben någon fågel hade tappat i trädgården och hon käkade upp det.
Jag hade inte vetat att det hänt om det inte var för att jag såg smulorna i gräset.
Men som tur va var det mjukt och poröst ben så det skulle inte bli någon större fara men därimot blev hon dålig i magen.
Sen slutade hon äta lika mycket som hon brukar.
Jag tyckte hon blev smalare oxå fast det va nog bara inbillning.
Hon har dessutom inte haft ont eller varit slö eller något och aptit på allt annat förutom fodret har hon ju haft så det va nog mest värmen.
Nu har hon blivit matmonster igen hi hi
Det är så skönt när hon riktigt slukar maten *mums mums*
Misstänker hon ska löpa oxå så det kan vara boven i dramat.

Så jag är glad som fanken kan du tro.
Det har ju varit fint väder idag oxå förutom att det blåste men det gör la inget.
Nu när jag och vovvsingen va ute och plockade undan innan vi skulle låsa för kvällen så regnade det oxå.
Samtidigt som solen sken!
Finns inget härligare än det, så jag stog minsann ute i regnet extra länge och bara kollade på solen som gick ner bakom husen hi hi
Hunden tyckte inte om det alls och ville bara in, jäkla tråkmåns!

Nått besök av svärmor blev det inte idag, det hade ju inte gått heller.
I morgon kanske.

Nepp nu är det väl bara att sätta igång att läsa bloggar dårå.
Har massa bilder att gå igenom oxå =P

pöss pöss

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Mija säger:

Men då så.. Bara sök hos oss.. :) Det är ju alltid bättre än inget jobb alls.

Jo det är väl så. Man ser alla felen på ett annat sätt när man är uppväxt i dem. :S

Jag älskar sthlm.. även gbg.. så däromkring. som du säger inte i smeten men utanför. så det är lätt att ta sig in ;)

Kram

2008-06-30 @ 22:56:04
Blogg: http://mijasegen.blogg.se/
Pusselbiten säger:

Märker att du har lite att göra ;) Jag gillar verkligen den blomman, färgen är så härlig!! Kram

2008-06-30 @ 23:19:03
Blogg: http://www.metrobloggen.se/pusselbitarna
Sess säger:

PUSSELBITEN:

Ja minsann hi hi det tar aldrig slut.

Hoppas på att bli klar i morgon iaf, ska ju bli soligt och fint här nu och då kommer migränen på mej förr eller senare, och mannen gör inte det klart iaf hi hi

Tack! =D det är en lilja!

2008-07-01 @ 01:19:42
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0