Eventuellt tjafs

Kan hända det blir ett jäkla tjafsande nästa vecka här då.
Hingsten är nämligen inte så smart.
Fan vad jag stör mej!
Han har beställt mer singel till uppfarten.
Jag sa till honom att vi måste in på nätet och kolla vad det vi har heter.
Skitfult att blanda två olika bara sådär.
Tycker jag iaf och jag bor ju här så nått har jag väl att säga till om.

Nä nä han bara ringer upp och bestället 6 ton!!!!
Kommer nästa vecka.
Jaha frågade jag, hur fanken kan du ringa och beställa när du inte vet vad du beställer lixom.
Jamen alltså hon frågade om jag skulle ha ljus eller mörk.
Jamen HALLÅÅÅÅÅÅ det finns i olika färger och storlekar oxå!!!
Sa du att vi skulle ha sån här röd aktik då? (nä jag vet ju inte vad det heter för vi har lixom inte kollat för jag trodde inte han skulle beställa ännu)
Nä men hon fråga ju ljus eller mörkt.

Jo men gå och kolla in till grannarna, dom har likadant som vi fast vit, går du längre ner på gatan finns en annan som har svart. Och dom färgerna finns oxå i ljust och mörkt.
Idiot.

Så OM, jag säger bara OM, det nu skulle vara fel färg så tänker han ändå breda ut det och blanda med det gamla, det sa han till mej.
Jag försökte förklara hur jävla fult det blir men inte fan lyssna han.
Så blir det som alla andra gånger han beställt saker han inte vet hur ser ut,(ja det har hänt många gånger tyvärr)
Han kommer sen gå och peka på det och säga -men visst är det snyggt, eller hur är det fint, eller hur passar det, eller hur eller hur eller hur.
AAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhh

Jag nästan hoppas det är fel färg bara för han fan ska lära sej att jag oxå bor här och har ett ord med i leken.
Sånt här är inte bra när man har pms.

Förlåt,va bra tvungen att få detta ur mej *s*
återkommer senare.
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Hm det lät lite osjysst gjort det där =/ Hoppas det blir rätt då...



Mm smyckena är jättefina :) Är superglad.

Får bli en annan än den du tänkte tipsa om, vill ha nåt snyggt :)

Kram

2008-06-25 @ 16:37:08
Blogg: http://www.jessi.se
syren säger:

Hej vännen! Jag har lagt in tävlingen på min blogg nu,men jag kunde inte göra så som du skrev men det går väl lika bra göra som jag gjorde. Nu får jag ta en paus för det tog på krafterna att få in inlägget tog 1 timme.Återkommer senare.kram

2008-06-25 @ 19:01:17
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

JESSICA ANSHAGEN:

Jamen eller hur, tyckte det va väldigt dålig stil av han =P

Happ, men den du hittade va ju för häftig! Skitsnygg,synd den va slut bara.

Va fin du är! Gillar speciellt frisyren!

Pöss pöss

2008-06-25 @ 19:45:01
Sess säger:

SYREN:

Ojdå strulade det, ja ja men detta går ju kanon, länk som länk hi hi

Ha en skön kväll vännen.

kramar

2008-06-25 @ 19:50:55
Rospiggen säger:

Haha, din frustration är väldigt påtaglig s

2008-06-25 @ 19:57:19
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Jasså tycker du att min frustration är väldigt påtaglig? Det menar du inte s

Ja jag fattar inte hur dom tänker, visst man vill ju att det ska vara blått I poolen lixom så vattnet får såndär "härlig" färg men va fanken ska den va blå utanpå för?

kanske meningen man ska ligga på en handuk bredvid poolen och stirra in i den och låtsas man spanar ut över havet eller nått, fattar noll s

Bild på skiten kommer strax =P



Vad duktig din dotter är! Jätte fina bilder blev det ju!

2008-06-25 @ 20:36:07

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0