Fjong kadong

Vad görs ikväll dårå?
Hingsten ska strax ge sej av här.
Eller tja när jag postat detta inlägg lär det ha gått en stund sedan han gick eftersom jag kollar på tv samtidigt som jag skriver, måste lixom pausa litta då va så jag inte missar handlingen.

Då har jag målat hela dagen då alltså.
Kul!
Men jag är minsann inte klar änte.
Jag har så jäkla mycket attalraljer i mina skåp så jag har ju ingenstans att ställa allt.
Blir ju till att ta 2-3 hyllor i stöten då vilket tar en himla tid för det ska ju torka och sedan målas igen
*suck*

Jahaja nu gick Hingsten så nu har jag hela godis skålen för mej själv hi hi

Dricker ni juice med eller utan fruktkött?
Jag blev så väldigt sugen på apelsin juice men vi har bara med sånt äckligt skit i.
Örk går ju inte att dricka!!!

Ååååååååå vad jag är party sugen förresten!
Har haft radion igång hela tiden när jag målade och det kom den ena liveinspelningen efter den andra från gamla och nya konsterter.
Och snart är det K-dagarna och det ska drickas massa öl, dansas, snackas skit och staden ska vara full av folk och ljud natten lång.
Finns ju inget som slår det!
Jag hoppas jag kan sticka in så många kvällar som möjligt.

Dessvärre har jag ingen man att sticka in dit med så mina nära och kära får minsann ta och ställa upp hörrni *s*
Hingsten ska nämligen jobba!!!
Han ska jobba 4 hela veckor innan han går på semester.
Så drygt!

Juhuu nu ska jag kolla klart på filmen och sedan svara på kommentarer och besöka favisbloggar.

Pöss pöss skriver kanske nått vettigt senare

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Vilket fint foto!! Nä, utan fruktkött skareju va! Alltså, alla är så flitiga med allt pysslande, hur orkar ni?? s

Jag blev jätteskärrade när han ringde och sa att han skulle till akuten men ögat är bättre och han ska jobba i morgon.

2008-06-29 @ 23:39:58
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
syren säger:

God morgon vännen! Hinner inte skriva så mycket nu ska till jobbet.Ha en fin dag.Höres? kram

2008-06-30 @ 06:36:24
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Karin säger:

hha precis.. sandra som kommenterade lite högre upp.. det är hennes cykel.. har läst samma kurs som henne haha

2008-06-30 @ 11:50:51
Blogg: http://karinolofsson.se
Sess säger:

KARIN:

Jasså det va det hi hi

Trodde hon skämtade bara =P

Ja minsann då får hon ta tag i problemet hi hi

2008-06-30 @ 11:53:31
Sess säger:

SYREN:

Ha ha snygga kläder på den mannen.

Jasså är det nejlikor, måste jag köpa då för dom är så fina!

Ja vi brukar köra till det växthuset oxå men hann inte denna gång, tur var det för när storasyster sedan körde mej hem så va bilen proppfull med växter hi hi hade inte funnits plats att ställa nått nytt s

Hoppas du har en bra dag på jobbet!

Varma kramar

2008-06-30 @ 11:57:10
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Tackar =D

jamen eller hur är det äckligt med fruktkött i juicen, bläää

Ja du jag kan inte riktigt påstå att jag orkar vara pysslig igentligen, men jag plockar bara fram grejerna och drar en djup suck och fantiserar om hur fint det skulle bli om jag tog tag i det, sen är det bara att tvinga sej att börja sedan flyter det på hi hi



Ja det förstår jag att du blev, jag hade fått panik om det va min gubbe.

Va skönt att han är bättre nu då.

Men det är väl inte redan läkt?

2008-06-30 @ 14:59:07
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0