Gött, götti,gött,gött!

Jo minsann kan man tänka sej,
jag hade då aldrig gissat att hjälpen mot min nacke och huvudvärk skulle vara att diska ha ha
Men otroligt nog så slappnade jag väl av i axlarna eller höll huvudet på nått speciellt sätt så nu har det släppt rejält!!!
Kan dock fortfarande inte vrida på huvudet utan det gör ont men de kan jag stå ut med!
Det här håller vi tyst om eller hur *s*
Annars kommer väl Hingsten tjata om att jag ska diska var gång jag har skallebank.

Svärmor ringde innan,
Hon hade köpt saker till mej igen den lilla sötnosen!
Hon är bara för go.
Doft ljus och fler sådana krukor jag visade för några dagar sedan.
Tackar tackar!

Nu har Hingsten slängt ner dörren som vi stängt igen vardagsrummet med så nu kan man springa runt, runt här hi hi
in i vardagsrummet in till matsalsrummet, genom köket,hallen och in i vardagsrummet igen.
Hunden kommer säkert springa där som en galning när vi busar, alltid kul med följa john ju *s*

Jahaja nu ska jag ta och fixa med växterna här och få saker och ting på plats nu när dörren är väck.
Ser fan ut som ett bombnedslag här.
Örk, hatar när det är stökigt!

Hörs senare igen.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Skönt att det blev bättre. Snäll svärmor du har. Har ni städat upp nu. Ha en fin kväll.kram

2008-06-24 @ 19:19:55
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Rospiggen säger:

Nä, jag säger inget om att diskningen hjälpte s. Jodu, hickande bebisar gör att det hoppar till inne i magen och det gör svinont när det sparkas mot revbenen men det jobbigaste var nog när dottern liksom pillerillade med händerna neråt i magen - guuudars vad det kittlade! Och så vred hon på huvudet när det låg neråt skruva skruva Hon hade en massa sånt för sig =)

2008-06-24 @ 20:05:04
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

SYREN:

Ja hon är snäll svärmor som skämmer bort mej hi hi Jadå nu har jag städat undan här så gott jag kunde innan allsången började iaf, får ta resten i morron.



Jag sitter och kollar/lyssnar på allsång på skansen nu minsann.

Jag tyckte inte nån av artisterna skulle vara sådär wow precis men nu när Miss Li precis sjöng så grät jag minsann av glädje, vilken härlig låt och vilken härlig tjej!

Japp här ska det följas varje avsnitt!!!!

2008-06-24 @ 20:58:30
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Nää va gulligt att känna den lilla håller på och "pysslar" där inne med händer och fötter hi hi

Fast mindre gulligt om det gör ont såklart.

Håller med dej helt och hållet om det här med läraren.

Är så trött på folk som dömmer andra på förhand av så korkade anledningar.

2008-06-24 @ 21:09:15

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0