Hallööö???

Fan va ni droppar in idag dårå.
Skit kul!
Men hade varit roligare om alla sagt hej innan ni går men nähä.
Skitit då *s*

Och inte fanken funkar den jäkla susnet räknaren.
Ligger hur mycket som helst back, funderar på att ta bort den och bara behålla online räknaren, den verkar stämma iaf.

Jag sitter här och har nackspärr hörrö.
Tyck synd om mej nu!
Har inte kunnat vrida huvudet åt vänster på hela dagen utan att skrika av smärta.
Inte för att det funnits något speciellt att se på där åt vänster men tänk om jag hade varit tvungen att gå över vägen eller nått.
Hade ju kunnat sluta illa det där *s*

Näråsåatt jag hade ju tänkt krypa ner och ta datan med mej och pilla på en ny layout men jag vet inte det.
Lite därför ju som jag har nackspärr idag,för jag låg med datorn igår på nått lustigt vis.

Äsch jag tar risken,
återkommer lite senare med kossor på bild om jag töjjar.

pöss så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Åh, nackspärr som är så jobbigt :/ Man glömmer bort det och vrider till på huvudet aj aj =(

2008-06-24 @ 13:14:03
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0