Hemma igen.

Ååå så underbar dag vi haft, stora syster och jag!
Först körde vi till solhaga, sen till ett cafe och köpte snaskiga kakor,
Va inom willys oxå och köpte min älskade havremjölk hi hi *gottis*

Sen körde vi hem till Unkis och fikade och planterade det hon köpt.
Hon gick bananas i sin ena rabatt och grävde upp hur mycket som helst som jag fick med mej hem!
3 stora säckar med massa blommor!
Trodde aldrig den lilla tokan skulle sluta svinga spaden där hi hi

Sen körde hon hem mej men först stannade vi till på svens flyttfirma tror jag det heter.
Hittade massa gammalt fint där!

Väl hemma igen fick hon sin present som va en trädgårdsprydnad.
Vad glad hon blidde hi hi
Jag och Hingsten spelade lite frisbee med hunden för dom båda hade ju sovit hela långa dagen medans jag va borta.
hunden däckar direkt när jag stänger dörren hi hi
Men nu hade hon ju spring i benen som tusan och gick bara och hämtade frisbeen hela jäkla tiden så det va bara till att leka.

Ja sen fick hon ett tuggeben av mej oxå.
I uterummet finns en liten springa bakom trappen och tro fan att hon slängde benet så den gled bak och ner under krypgrunden där.
Sååååå jäkla typiskt.
Så jag fick minsann bekanta mej med spindlarna där och krypa under och hämta det.
Fan vilka spindelnät!!!!
Inte konstigt jag har sådana bamsestora spindlar här alltså.

Nu sitter jag här med lite ont i huvudet och dricker kaffe.
Ska snart gå och hämta min närbildslins som kommit idag men först ska jag föra över alla bilder jag tagit idag och ta en pilla oxå.
Ont i magen oxå som tusan.
Jag bara klagar *s*

återkommer som sagt lite senare med svar på kommentarer och bilder.

Pöss så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

En härlig dag har ni haft.Då har du plantera dina växter nu som du fick. Säljer svens flyttfirma gamla grjor,var har de den affären?

2008-06-26 @ 19:37:10
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

SYREN:

Hej vännen, så underbart vackert skrivit!!!

Nej någon plantering blev det inte idag tyvärr,fick ont i huvudet på kvällen i vanlig ordning s

Japp dom säljer prylar och möbler från dödsbo och folk som vill bli av med lite saker istället för att lämna till loppis.

Om du kör till Hanaskog fram till den där tuppen som brukar vara tänd vid jul och påsk,där "industriområdet" är,sväng ner vid tuppen och sedan vänster igen så är det nog andra stora lokalen på vänster sida om jag inte minns fel,det är en vit byggnad iaf med inhägnat på sidorna. öppet till 14 på helgerna tror jag och 17.00 på vardagarna, massa fina saker där kan du tro!!

Kram på dej

2008-06-27 @ 00:18:41
Rospiggen säger:

Vad härligt ni har haft det! Och nu vet du ju var alla spindlar ev. kommer ifrån :)

2008-06-27 @ 08:22:16
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Ja usch och fy, tur att springorna mellan plankorna i uterummet är så smala annars hade dom ju kommit upp där ryser

Äckelpäckel är vad dom är =P

2008-06-27 @ 18:29:41

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0