Hingsten= svikare!!! *buuhuu*

Japp Hingsten hade lovat mej att vi skulle sticka till grannbyn idag och köpa blommor.
Men icke sa nicke.
Han "töjjade" inte.
Tönt!!!

Så jag försökte få tag i svärmor utan att lyckas.
Ringde till "mormor" för att höra vilka öppet tiderna va och hon va minsann så snackesugen så minuterna bara flög iväg och helt plötsligt kommer svärmor hem till henne.
Två flugor i en smäll alltså hi hi

Svärmor som aldrig missar ett tillfälle att umgås va såklart med på noterna så nu ska jag bara slänga på mej nått man kan visa sej ute i sen cyklar jag ner till mormor på fika och sen ska jag och svärmor shoppa lite blommor.
Om det nu finns några.
Det ända växthuset som ligger här ska nämligen bomma igen.
Så jäkla typiskt.
men nu rear dom ut allting så förhoppningsvis finns det något kvar så jag kan fynda *s*

Jag svarar på alla kommentarer när jag kommer hem istället, hinner inte just nu.
pöss så länge!!!!

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vilken tur att du fick tag på svärmor,blev det något köp av blommor och var var ni? Det blev en fin sommar dag trots allt. En fin björk. Ha det gott.kram

2008-06-18 @ 19:49:53
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Barbamorsan säger:

Dessa "karlar" .....

Slänger in en länk till dig, trodde det redan fanns...hursomhelst så är det "Sexigt värre" va??

2008-06-18 @ 21:09:17
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se/
Gossip and fashion säger:

fin bild.

2008-06-18 @ 21:11:00
Blogg: http://ninablogg.blogg.se/
sandra "piik" säger:

hallå där! nu ligger det ute bilder på pepsis vinterkläder :)

2008-06-18 @ 21:22:35
Blogg: http://piiket.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL SANDRA "PIIK":

Ååå käre värld jag tror jag smälter så sött det är hi hi

Vilken gullunge!

Gulligt med luvan oxå!

brukar du dra över den om det regnar eller snöar eller är det mest för skojskull?

Konstig kommentar antagligen men hon har verkligen dom sötaste öronen jag sett på en hund hi hi

Förresten tycker jag att bloggen är superfin, inte alls för mycke rosa hi hi det kan man aldrig överdosera =P

kram kram

2008-06-19 @ 02:15:05
Sess säger:

SVAR TILL SYREN:

Jag tror du har rätt!

Kämpar man för hårt för något får man det oftast inte, det är bättre att sluta leta så kommer det till en snabbare.Risken är att man missar lyckan i förbifarten för man letar så förbannat s

Vilken härlig bild!!!

Underbar!!



Ja lite blommor blev det men inte mycket att hänga i julgranen.

Vi va på Gyllings i knislinge, dom ska stänga ner helt så skynda dit och fynda krukor!

Uteväxter och blommor va bara visset skit så det kunde dom behålla själva s

Ja minsann det va inget att klaga på vädret idag faktiskt.Riktigt skönt att cykla i!

Hoppas du sover gott vännen, jag sitter ju här mitt i natta hi hi

Varma kramar

2008-06-19 @ 02:38:54
Sess säger:

SVAR TILL BARBAMORSAN:

Helt rätt och verkligen sexigt värre att du länkade till mej, blev riktigt glad i ögat!!!

Ja dom där karlslokarna kunde man varit utan vissa dagar =P

Det är ett jäkla göre med dom ibland, skräpar ner gör dom oxå =D

Kram på dej vännen, hoppas det är bättre med ryggen!

2008-06-19 @ 02:42:42
Sess säger:

SVAR TILL GOSSIP AND FASHION:

Tackar,tackar =P

Shit va killen va lik,även utan hatten faktiskt hi hi grymt bra va han!

Kram på dej

2008-06-19 @ 02:50:21

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0