Hjälp!!! Snälla!!!!

Ååå jag tror jag dör på kuppen.
Min trädgård är förstörd!!!!!!!!!
Aaaahhh usch
Vi har satt upp poolen nu,
fylla på med vatten och sådant får bli en annan dag för vi måste ju se till att den står plant och sånt skit.
Men hallå vad fult!!!
Jag hade glömt hur fult det blir.
Örk!

Dessutom köpte vi en lite större än vi hade innan,
jo tack, nog fan va den större alltid.
Den är enorm!

Har nån något tips hur man kan göra det snyggt?
Jag orkar alltså inte bygga ett helt trädäck runt och sånt skit men nått smart tips hur man döljer den blåa fula väggen runt om tar jag gärna emot.

Hela min trädgård är förfulad av denna blåa bjässe.
Kanske plantera något runt den?
Fast vad för nått lixom?
Finns ju inget som växer så tätt så jag slipper det blåa skiten,
hade den bara varit mörk grön eller svart eller nått så hade jag inte klagat.
Men det är BLÅÅÅÅÅÅÅ
knallblå!!!!
Med vit ful text på!
Jag måste ha varit blind förra sommaren eller så märks det mer bara för denna är större.

*grubblar*
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Precis, varför måste de vara just knallblå? Om jag mot förmodan kan sova till typ halv-11 på fm är jag skitseg resten av dagen.

2008-06-25 @ 19:56:16
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Pernilla säger:

Hejhej!

Hur mår du?

2008-06-25 @ 20:02:50
Blogg: http://typperra.blogg.se/
syren säger:

Tyvärr är jag inte till någon hjälp! Blomman på mitt foto i morse är borstnejlika. kram

2008-06-25 @ 20:02:51
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sandra säger:

Den är inte så stor, som en 5a kanske, hela spindeln alltså, tittade inte så nära på den, knäppte bilden och gick.. gillar inte spindlar för fem öre :p

2008-06-25 @ 20:03:14
Blogg: http://smurfansandy.blogg.se/
andré säger:

Jag har samma problem...! Förra året var första året med "pool" och jag fick också en chock av allt det blå. Samma sak hände förstås i år, och jag har inget bra tips mer än att man faktiskt inte ser den efter ett par veckor. Grannen tänker visst bygga in sin i någon trähistoria.



(Har inga bilder inifrån Lunds botaniska, men det kommer nog snart!)

2008-06-25 @ 20:25:02
Blogg: http://dalang.tradgardsblogg.se
LIFE BY Marielle säger:

Vad jobbigt :/ vi hade samma problem när vi fixade pool minns jag.



(svar) Satc var helt underbar hoppas du ser den snarast :) klart man är bra som man är. Jag ska definitivt visa grejer jag vunnit framöver:) (om jag inte glömmer höhö)

2008-06-25 @ 20:34:01
Blogg: http://mariellem.blogg.se/
Rospiggen säger:

Du får sy nåt fint med resår att sätta runt poolen asg Ja, visst är hon duktig tjejen!

2008-06-25 @ 20:42:39
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

PERNILLA:

Hejsan svejsan.

Tack jag mår bra!

Själv då?

Vilken cool bild!

Det är väl mulen va? heter det ens så på en kossa? =P

kram kram

2008-06-25 @ 21:00:27
Sess säger:

SANDRA:

Usch va stort!!!

Hatar oxå spindlar men när jag är rädd för nått så vill jag veta all fakta och undersöka noga hi hi

Fast jag undersöker bara spindlar om dom sitter helt stilla och är inlåsta i en burk eller nått annars börjar jag gråta som ett barn hi hi

2008-06-25 @ 21:02:57
Sess säger:

ANDRÉ:

Ja det stämmer nog som du säger att man inte ser den längre efter ett par veckor, antagligen därför jag inte kommer ihåg det som så fult som det faktiskt var. Varför kan dom inte göra poolerna i andra mer jordnära färger. Vem tusan vill ha en stor blå "blobb" i sin trädgård =P

Sånt där att bygga in det i trä har jag oxå funderat på men det får minsann bli en annan sommar =P

Ser fram emot dom bilderna!

Hade varit väldigt kul att se!

Ha en skön kväll.

kram från sess

http://calla.webblogg.se

2008-06-25 @ 21:08:37
Sess säger:

LIFE BY MARIELLE:

Ååå herrejisses jag är helt kär i ditt sminkbord kan jag säga hi hi så fint!

Ja du är fin oxå såklart,det vet du =P

Näää inte glömma nu, jag som är nyfiken i en strut måste få se hi hi

Kram kram

2008-06-25 @ 21:12:21
syren säger:

Har du kommit på någon lösning? Ha en trevlig fortsättning på kvällen.

2008-06-25 @ 21:12:51
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

SYREN:

Nä jag vet inte riktigt, vet att jag sett sånt här "bambustaket" på rulle i olika höjder, kunde man kanske satt runt, man ser ju det blåa ändå men inte alls lika mycket, problemet är att jag inte kommer ihåg vart tusan jag sett det där, haraldnyborg kanske?förvirrad hi hi

2008-06-25 @ 21:33:55
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Jamen vilken idée hi hi poolen hade kanske passat i kjol s Dyrt med tyget bara,får ju va nått som håller för väder och vind ju hi hi

2008-06-25 @ 21:35:45

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0