Jävla fredag den 13:e

Jaha
Här sitter jag.
Kul som faen.
Näää inte mycket.

Bestämde mej för att jag skulle med på bilbingot iaf.
fixade porruffset och sminkade mej.
Gott om tid kvar, hunden låg i hallen och sov och allt va lugnt på torpet.

Hingsten hade fått färg lite varstanns i ansiktet och nacken under tiden han stog och diskade med hårfärg i hövvet.
Han bad mej hjälpa honom få bort det.
Så fram med skrubbvante, vatten,tvål och frottehanduk och börja gnugga.
Blev ju bra men tiden flög iväg.
- äh älskling ska du inte gå ut med hunden innan vi sticker.
-jo såklart.
-Pate är här om ca 10 min så du vet.

Oh shit!!!
Jag hade inte bytt om än, hittat nycklarna,lagt allt i väskan och stängt tv mm.
Jag hade inte hällt upp nytt vatten och mat till hunden heller.
Jag hade heller inte fått reda på att dom bestämt sej för att köra en halvtimme tidigare.
Idiotos.

Men men
Slängde ner skiten i väskan jag skulle ha med mej i förbifarten och kutade upp för att hämta andra kläder,
kunde ju inte komma dit i klänning för det är mycke kallare dit vi skulle.
Snabbs som fan på med kopplet och ut med hunden som sniffar nått i luften och går och boffar och poffar som en jäkla gris, totalt ointresserad av att göra något.
Tillslut kissade hon men det va ju mer som skulle göras så jag kunde veta om hon va bra idag och det va riskfritt att lämna henne.
Men nä det ville hon inte, hon skulle in för hon märkte minsann att pappsen skulle sticka.
Kommer in och då har Hingsten slängt på sej kläder och gått ut, pate va redan där.

Tar av hunden kopplet, häller upp mat och vatten och letar reda på mina nycklar,cigg och tändare och slänger ner det oxå i väskan.
Då börjar byrackan att pipa och springa runt.
Jaha ut igen dårå, gör vad du ska denna gången dååååå!!!!
Nepp ingenting, matte fatta att jag piper efter pappa.
Jo jo lätt för mej att veta dårå när jag är stressad.
Så in med henne igen dårå och slänger på mej kläderna.
Då börjar hunden putta på kopplet IGEN.
NU tänkte jag, nu ska det bajsas.
Nepp

Hon är lurig den lille skiten, hon visste ju att pappsen satt i bilen där ute och väntade.
Trotts att jag visste att hon bara lurades kunde jag ju inte vara helt säker på att det inte va lite magkrångel ändå så jag hade helt enkelt inget val än att stanna hemma med gullungen.
Gick ut och sa till Hingsten att dom kunde köra utan mej.

När jag kom in igen tog jag nått att äta,
Hade ju tänkt käka korv i bröd på stället så hade sparat mej länge nu ju hi hi
Då lägger sej doggen ner och sover,
lugnt å fint
inget pip
inget ut igen
Nu sitter jag här istället och har ont i magen.

Jäkla otur alltså.
Hingsten blev jätteledsen i ögat att jag inte skulle med.
Det blev jag oxå!
Nu ska jag iaf pula här så det är fint,mysigt och luktar gott tills älsklingen kommer hem.
Aldrig mer ska jag försöka sticka någonstanns en sån här fredag.

Måste förresten 4+ göra reklam för Leila bakar hela jäkla tiden??????
Jag älskar dammsugare!!!
Så gott!
Och jag har inte saker hemma till det.
ÅÅåååååå!!!!!!!!!!!!

Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Det var sååå behövligt! Stackars vovven och inte lätt heller att veta vad gnället betyder vet

Jättehärligt och behövligt med regn och åska!

2008-06-13 @ 20:07:26
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Jamen visst är det, snart riktig öken här ju hi hi

Vi fick lite regn i går men det va inte mycket att hurra för, nu ska det tydligen vara varmt och solsken i över en vecka isträck. hoppas verkligen på att dom har fel för då har jag ingen gräsmatta kvar sen s



Vilket mysigt läger dina barn ska till.

Önskar man kunde sticka på nått som vuxen oxå hi hi Jag älskar djur!

Kram

2008-06-13 @ 20:13:42
syren säger:

Så synd att du inte kunde åka med,men hunden ville väl ha sällskap. Inget kul med målar färg i huvudetprecis. Min man har också målat stugan men om han fått färg på sig vet jag inte för jag var ju inte där. Fina bilder de sista av Wanås. Den ena bilden är i min stuga den andra är i Eslöv jag tar fotot inifrån,det är jag som skymtar. Ha det gott .kram

2008-06-13 @ 20:18:01
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Fiffi säger:

Ha en bra helg!

Fiffi

2008-06-13 @ 20:28:09
Blogg: http://heavensbox.blogg.se/
Rospiggen säger:

Jag hade gärna varit med på lägret =) Regn har vi fått idag, härligt!

2008-06-13 @ 20:41:48
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

FIFFI:

Hejsan svejsan.

Tack detsamma!

Jätte fin blogg du har här och fin hemsida oxå!

Vad kul att dina produkter va med där!!!

Måste kika in lite mer noga vad du säljer, älskar sånt här =D

Kram på dej

2008-06-13 @ 20:46:29
Sess säger:

SYREN:

Ja hon va nog bara sällskaps sjuk för dålig har hon inte varit än så länge iaf hi hi

Älskar sån där orange lampa du har i stugan.

Kollade på en sån begagnad i en affär som säljer både nytt och gammalt och den kostade runt 2000kr hi hi gammalt är populärt som tusan igen.

Synd man inte fyndade en massa gammalt innan det blev de för då va det så billigt!

Kram kram

2008-06-13 @ 20:50:51
Amra säger:

hahah typiskt att så fort man tror att man har gott om tid är man sen direkt. händer ibland att jag har fyra timmar på mig att ta mig någonstans och det slutar med att jag är en en halvtimma!

jag skriver om allt möjligt faktiskt beroende helt och hållet på vad som hänt i lilla norrköping så det kan bli allt från något slagsmål till konstutställning liksom =) hoppas du får en bra helg =) kramar

2008-06-13 @ 21:03:53
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

AMRA:

Ja men eller hur.

Det är fel på klockorna ibland, för inte är det mitt fel iaf hi hi

Vad roligt med så varierande arbete! Är det för en dagstidning du jobbar för då eller?



oj jisses bila ända till Bosnien, ont i rygg och rumpa tänker jag då hi hi

Ååå bosnisk mat är det bästa som finns, min bästa vän är därifrån och jag bodde mitt i mot henne när vi va små, jag va alltid hos dom och åt hi hi

hennes mamma kunde inte så mycket svenska men hon tyckte så mycke om mej speciellt för att jag va duktig på att äta =D fast sen blev man äldre och började gå upp i vikt av det så då fick det vara lite mer sällan hi hi

Nej Bosnien är kanske inte Europas bästa land men sååå vackert och underbara människor!!

Ha en fin helg du med.

Varma kramar

2008-06-13 @ 21:13:14

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0