Kryper under skinnet



Ja det gör det på mej nu!!!
Jag och Hingsten har varit ute och klippt utsidan av häcken för en stund sen.
Ååå herre gud med småkryp och barr jag fick på mej!
Jag har precis kommit ut ur duschen och det känns som om jag har små kryp på mej fortfarande.
Örk.

Så nu va det klart iaf, skönt att ha det gjort nu!
Svärmor kommer om en timme eller två.
Jag måste bara vila lite först hi hi
Och så ska jag plocka undan lite och slänga på mej nått.
Kan ju inte näcka för svärmodern heller *hö hö*

Hon lovade ta mej sej öl till mej, jag töjjar inte gå å handla själv idag.
Min torra strupe ska få smaka på gottegott *wooohooo*

Usch va trött jag är i huvudet, vet inte vad jag ska skriva.
Nä en huvudvärkspilla skulle sitta fint nu!
Ska ta och fixa  mej en sån.
`C ya´ later aligater eller nått.
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Hej.. nä jag har inte Klematisen inomhus.. den står på balkongen.. övervintrat från i fjol, därför är jag så stolt över den. Trodde aldrig den skulle slå blad o knopp igen.

Mjölk dricker jag väldigt sällan, så det kan jag inte skylla på.. det bara är så.. är det varmt så ploppar maggen upp och spänner ut.. inget kul det där. Trots det var jag på årets första sommardag på stranden denna varma dag. Där vid östkusten är det inte så himla varmt, då vindarna var östliga. lite kalla i kanten ändå tills klockan 14.00, då fick vi flytta ner till strandkanten. Sol i lagom dos denna dag.. solkrämen satt på:-)

Ha de gött med svärmor o öl o allt.

Kramar

2008-06-01 @ 18:05:07
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0