Men hallå!!!!!!!!!!!! Va f*n!!!!!!!!!!!!!!

Vad jag bloggar dåligt!
Eller hur!
Hinner lixom inte komma på nått att skriva idag för jag far på som en galning här.
Jag håller nämligen på att städa spis,ugn och fläkt och allt sånt där jävla äckligt som jag verkligen drar mej för att göra.
Men nu har jag tagit tjuren vid hornen och är faktiskt snart klar oxå!

Tänkte på att det är ju länge sedan jag la upp nått husmorstips här.
Får bli bättring på det!
Har ju varit så mycket pillande med trädgård och kamera så jag har glömt bort det helt enkelt.

Så vad gör ni idag då?

Här är det fanimej grått varje dag alltså.
Jag blir så trött!

Tack för alla supergulliga kommentarer, svarar senare som vanligt.
Vågar lixom inte sitta här för länge, risken är att jag försoffar mej och så blir det inte färdigstädat hi hi

Ciao så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Jisses vad du fejar! Snart anställer jag dig!! Idag har barnen varit hos kompisar och vi har haft en vän över på middag, det har åskat och regnat men det behövdes ju s

2008-06-28 @ 22:44:18
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
syren säger:

Man kan ju inte hinna med allt. Jag var inte inne igår. Nu så ska jag ut.Höres senare.kram

2008-06-29 @ 10:32:12
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0