Midsommarafton is da´ shiiiiiiit!!!!!!!!!!!

Va fasiken är det här?
Det har regnat hela j#vla dagen fy faen!!!!

Inga foton blev det för vi satt bara inne och jag glömde dessutom bort att jag hade den med mej tills vi skulle köra och då sket jag helt enkelt i det.

God mat blev det iaf, lax, ny potäter och gräddfil med dill.
Mumma!

Sen mobbade Hingsten mej för att jag inte åt matjesill eller va tusan det stavas.
Sill som sill.
Han la aldrig av så jag slängde in en bit i käften och började tugga.
Fy fasiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spott och tvi!!!!!!!!!!!!!
Jag har fortfarande smaken i munnen.
nej tacka vet jag senapsill.

Sen visade Thip alla fina saker hon köpt till bebisen som kommer i december.
Massa saker hade hon fyndat av en hon känner.
1 sittvagn i lite sportigare modell, såndär som man kan springa med, inte för att hon springer men ändå *s*
En annan större barnvagn som oxå gick att göra som till sittvagn och massa andra finesser,
en barnsäng,skötbord med badbalja inbyggd, leksaker, stol och massa kläder.
Allt för 2500kr.
Det är ju kanon när man känner någon man kan göra affärer med hi hi

Thip hade gjort jättegod jordgubbstårta så det åt vi oxå.
Mätta som tusan blev vi!

Ett av "mormor och morfars" barnbarn va där.
Jisses vilken kopia av sin mamma hon är, exakt likadan ser hon ut!!!
Tyvärr får jag nog säga för hennes mamma är *hrmm* inte riktigt rätt funtad i huvudet men men

Som sagt fick vi sitta inne hela tiden för det va kallt och mörkt som tusan.
Mysigt och trevligt va det som tusan men det kunde fan varit vilken jävla dag som helst.
Midsommar, skit ner dej!

Vi kom hem för en stund sen och trotts att jag är mätt har jag käkat chips hi hi
Hingsten hann knappt innanför dörren sen fastnade han i fåtöljen såklart.
Inte fanken får jag se filmen jag ville se som började klockan nio.

Förresten så låg där varsitt paket till mej och Hingsten från svärmor när vi kom dit.
Älsklingen fick en stock snus och jag fick en limpa cigg.
Hon är för go hon, vi misstänker hon har vunnit på lotto eller nått hi hi
Hon har skämt bort oss som tusan den senaste månaden.

På tal om det har hon köpt pool åt oss oxå.
Vi får den på måndag sen ska det bli bada av!
Hon måste vara smygrik ha ha

I morron ska jag och Hingsten sticka hem till henne och fika.
Blir mys det med.

Jag ska få två bamsestora doftdracenor av "mormor" oxå.
Hon hade "tröttnat" på dom och ville klippa sönder dom och slänga.
HALLLÅÅÅÅ är du tokig skrek jag då hi hi
Så nu är dom mina, ska bara få hem dom hela oxå.
Det ska väl gå på nått sätt hoppas jag.

Nä minsann det va mycket babblande på mej ikväll.
Är ganska övertrött så du får ursäkta mej *s*

Nu ska jag gå upp och snygga till i gästrummet som ser ut som ett bombnedslag.
Svarar på kommentarer lite senare.
Pöss pöss

Ja just det förresten, bjuder på två bilder till från igår.
Jag älskar dessa!
Klicka för större





Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Sill är blääää! Åh, mysigt med bebis!

2008-06-20 @ 22:40:26
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

SVAR TILL ROSPIGGEN:

Ja det ska bli så mysigt när den lilla kommer och jag ska bli gudmor!!!!

Naaw vilken söt kisse, räkor är ju gott.

Kram

2008-06-21 @ 13:01:51
Rospiggen säger:

En liten bebis du kan slösa presenter på =) Ja, hon ä söt vår lilla surkärring!

2008-06-21 @ 15:17:55
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Nr 12 säger:

Hej

Jag får hoppas er Midsommar blev trevlig, och önskar en trevlig Lördag.

Jag vill berätta att jag har en ny tävling på min sida, välkommen till min sida

Rubrik: VÄLKOMMEN TILL MIN TÄVLING!!!

2008-06-21 @ 15:23:41
Blogg: http://www.metrobloggen.se/planket
Sess säger:

SVAR TILL ROSPIGGEN:

Ja bortskämd ska den lille bli kan jag lova!

Både med kärlek och presenter hi hi

2008-06-21 @ 17:43:07
Sess säger:

SVAR TILL NR12:

Hejsan svejsan

Tack för besöket.

Jodå midsommar va mysigt och trevligt men väldigt regnande hela tiden.

Oj så skoj detta, får klura ut något och återkomma senare.

Önskar dej oxå en riktigt trevlig lördag.

Kramar

2008-06-21 @ 17:47:36
Nr 12 säger:

Oj vilken blomma så vacker

vad heter den ?

2008-06-21 @ 17:56:04
Blogg: http://www.metrobloggen.se/planket
Sess säger:

SVAR TILL NR12:

Tack =D

Det är margeriter eller hur det stavas, margeritor? äsch s

2008-06-21 @ 18:01:14

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0