Min egen moneymaker ;P

Nu går det skam på torra land här.
Hingsten (som älskar att tippa men sällan vinner) har vunnit tre dagar i rad nu.
Senast nu ikväll.
På dessa dagar har han vunnit ihop mer än halva sin månadslön.
Inte illa pinkat det minsann.

Vad ska vi spendera pengarna pårå?
Hmm blommor till trädgården är vi överens om och en present till Unkis fast hon "inte ska fira" den lilla dumbommen.
Det finns alltid hål att stoppa dom i såklart.

Idag va storasyster här.
Sååå jäkla mysigt!
Hon är så bäst i världen så det inte är klokt.
Hade det inte varit för henne hade jag aldrig överlevt att mamma gick bort förra året.
Du skänker så mycket glädje i mitt liv så det inte är klokt!!!!!

Vi hade jätte mysigt och fikade och snackade massa skit.
Skrattade en massa gjorde vi ju som vanligt när vi snackade om rapar och hur det drar i röven när man ser något som gör ont *s*
Lite internskämt sådär va hi hi
Cupcakesen va supergoda men som jag anade va det här MMF grejset lite väl sött,
smaka som glasyren som finns på mazariner.
Men glasyren har man ju inte för smakens skull, den brukar jag pilla bort hi hi
Det är bara så kul att dekorera och det är godis för ögat innan det blir godis för munnen *s*

Det blev bara en kort stund idag men jag är sååå glad för det iaf!!!
Sedan skickade jag hem henne med en påse muffins, paradisträd och en bit lungört.
Glad blev hon.

Unkis skulle hem och städa, tvätta och vara duktig.
Tänkte jag skulle härma henne och vara lite duktig jag oxå men det sket sej.
Jag testade kameran lite mer istället och lärde mej mer om att fota i manuellt läge.
Man får ju mycket finare bilder så,
hade jag ingen aning om hi hi
Ska lägga upp bilder jag tagit manuellt en annan dag.

Unkis va rolig och pillade på den nya kameran och skulle såklart testfota mej då.
Jag som hatar att vara med på bild men inte lyssnade hon för det *s*
Jag hämnades sen och fotade henne oxå.
Vilket inte va det lättaste kan jag säga.
Hon bara gömde sej bakom kudden och väskan det lilla gullefjunet hi hi

Kolla in min stora idol här i livet.
Visst är hon underbar!
Världens bästa!!!!

Här försöker hon gömma sej bakom mobilen minsann,
försöka duger hi hi


Kudden fungerade lite bättre vilket jag inte tyckte om *s*


Får man inte använda kudden tar man både väskan OCH mobilen hi hi


Ärligt talat vet jag inte riktigt vad detta ska betyda hi hi
Hafför gör du på detta viset????? *s*


Här lekte hon kändis och jag paparazzi hi hi


Det är inte bara jag som har Unkis som favorit kan jag lova


Ååå Unkispuss på väg hi hi


Det smakade mumma såklart!


Nu sitter vi här jag och Hingsten och kollar på frusna män söker och ena killen red på häst för första gången antar jag på sin dejt med ena tjejen. 
För att han va så duktig fick han ett par badbyxor eller vad det var där det stog att han stödjer ryttarföreningen dom va på.
Sedan berättar tjejen att badbyxorna finns med annan text oxå, 
att det står "min flickvän rider"
Hingsten började asgarva och snörvla mellan attackerna att sådana vill han ha.
Faaan va coolt.
Hö hö lilla darling tror inte du hade vågat gå på stranden i det iaf.
Sådetså!
Jag känner dej din lille fegis *s*

Ha en trevlig kväll på er sötnosar.
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Amra säger:

du har en väldigt snygg blogg måste jag säga =) kram

2008-06-11 @ 23:57:38
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
syren säger:

God morgon vännen! Vad kul att vinna pengar, Nu måste jag kolla Lotto om jag har lika du som han. Ni måste haft kul igår,härliga bilder. Kram Vi höres.

2008-06-12 @ 06:38:52
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Pialotta säger:

Du var flitig som en myra du med nya kameran mot storasyrran, men var är fotot på dig min sköna höna:-) Måste va skönt att ha en syrra att luta sig mot mellan varven och speciellt då er mamma vandrat vidare till sitt "Lyckoland":-) Själv har jag bara bröder.. yngre än mig och de där två är ju inte syrror som man kan surra med precis. Har alltid önskat att jag hade en syster, MEN..

Ha de gott nu och så småningom får vi se lite foton i manuellt läge då:-) Finns många funkisar. Kramar

Nu säjer min Hulda-Viola att den vill startas om efter viktiga uppdateringar..

2008-06-12 @ 08:33:48
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Barbamorsan säger:

Det verkar vara ,ånga som vunnit på fotbollen, har varit inne på flera bloggar nu där det har tippats rätt. Härlit med en syster som man gillar =) Har en men lite väl långt bort bara ..

Jaha ja så du känner den Frussne minsann...tyckte i alla falldet var en himla rolig kommentar, såg det oxå. Ha det gott o kram!

2008-06-12 @ 08:46:14
Blogg: http://barbamorsan.webblogg.se/
Karin säger:

coola bilder:)

2008-06-12 @ 15:09:35
Blogg: http://karinolofsson.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0