Nackjävel!!!!!!!!!

ÅÅåååå gör såååå oooooont!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jobbigt!
Idag kan jag iaf vända huvudet lite åt vänster så det är väl inte "nackspärr" längre.
Äsch shit i det, jag ska inte klaga idag.

Ikväll är det Allsång på skansen hörrni!!!!
Det bara får ni inte missa!
DET är sommar!
Hingsten är dock lite mer förtjust än mej och han sitter till och med och sjunger med.
Hujeda mej!!!! Han kan nämligen inte ta en ren ton och det skär som eldar genom mina öron!
Öronproppar någon????

Nu har jag fått sånt där som kallas för dåligt samvete igen *suck*
Igår frågade Hingsten en massa om vad vi kunde hitta på här i huset,
kan vi inte måla om där, kan vi inte tapetsera där, kan vi inte ta ner dörren till hallen igen så det bli öppen planlösning???
Hundra frågor och jag svara bara NEJ NEJ NEJ
Eftersom det är ju bara JAG som sen ska fixa det!!!!
Allt hänger på mej i slutändan och är jag inte på det fixar humöret just då så blir det nej på allt.

Sen hade jag själv skrivit upp lite saker jag tyckte vi skulle göra, jag skulle göra, här hemma i ett block.
Och Hingsten hade hittat blocket och skrivit till saker han oxå tyckte vi skulle göra, det vill säga några av dom sakerna han frågade mej om igår.
Jag hittade vad han hade skrivit i går kväll och såklart fick jag dåligt samvete direkt.

Jag fattade ju inte att han såååå gärna!!!! ville göra dessa saker.
Mådde så dåligt för att jag dissat alla hans bra ideer tidigare på dagen så jag va tvungen att skriva en gullig lapp till honom som han kunde läsa när han kom hem i morse hi hi

Med andra ord har jag nu gått med på att ta bort dörren till hallen igen så det blir mer öppen planlösning här,
fast då behöver vi ett litet bord att ställa terrariet på så vi ska sticka till en affär här i krokarna idag och se om vi hittar något.
Sen så ville han hemskt gärna att vi skulle tapetserar om vardagsrummet med tapet som va mönstrad men samma chilli färg som vi har nu.
DET orkar jag inte, men jag kom istället med förslaget att köpa shabloner och göra snygga mönster på några ställen, så det blir nog bra med det och mitt samvete lättade när han blev så glad som han blev hi hi

Idag är det mycket planerat här, får se hur mycket som blir av med tanke på min jäkla nacke.
Vi ska som sagt bort till butiken och kolla efter något bord,
Jag ska sätta ihop poolen och Hingsten ska ta bort gräset och plana ut marken där den ska stå.
Jag ska plantera om inne växter och ge näring och lite sånt,
Jag ska diska ett stort berg med disk och städa undan lite här.
Och fixa klart bloggen så klart.
Det va några till saker som jag glömt nu men det kommer jag på senare.

Återkommer senare med svar på kommentarer och lite nya bilder kanske.
ha det gott så länge darlings.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Såna där listor har vi också gjort och ändrat och tagit bort och lagt till och haft oss och inte mycket blir gjort till slut s

Åh, har du läst den boken? Jag har pyttelite kvar av den och är sugen på de andra hon skrivit.

Fint med sommargult i bloggen!

2008-06-24 @ 13:10:27
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Christian säger:

Ska ni inte ordna lite gräs i vardagsrummet med så Hingsten kan stå och äta snacks framför Tv:n...ler



Nu fattar jag ju att det är din kille du talar om, men ändå...alla hingstar behöver ju mat..ler



Har allsång på skansen redan börjat?



Ha det bra!!

2008-06-24 @ 13:34:41
Blogg: http://dunderbar.blogg.se/
Sess säger:

CHRISTIAN:

Nä du hi hi hans snacks är kaffe och tidningar och tro mej, det finns det gott om på golvet i vardagsrummet, stör mej så in i h*lvete hi hi



Nä det börjar i kväll så ställ klockan =P

Kramar

2008-06-24 @ 14:39:47
Titti säger:

tack så jättemycket!

jag är rätt nöjd med dem faktiskt

hur är det med dig idag då?

2008-06-24 @ 14:40:02
Blogg: http://tittigilbert.blogg.se/
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Jasså minsann hi hi

Vi skriver oxå ofta listor men jag följer dom till punkt och pricka minsann, är lite pedantisk kanske ha ha

Japps jag har läst den men tyckte inte om slutet riktigt, finns det fortsättning på just den boken oxå eller handlar dom andra om annat?

Tackar, tyckte det va mörkt både på bloggen och ute så någonstanns fick jag ju ha lite "solsken" hi hi

2008-06-24 @ 15:25:03
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

TITTI:

Drick massa starkt kaffe är mitt bästa tips, dämpar hungern, driver ut vatten ur kroppen och sätter i gång magen så du renas.

Funkar kanon på mej fast blir nojig om jag dricker för mycke hi hi

Jo tack det är bra här idag fast jag har ooooont som fanken!!! Själv då?

kramar

2008-06-24 @ 15:32:34

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0