Ont i skalet

Jag sitter här nu med ett glas havremjölk och bultande skalle.
Hade ju tänkt gå igenom bilderna från idag och lägga upp men jag har så ont så jag orkar knappt stirra på bilderna, blir bara bajs med andra ord.

Hingsten sticker snart till jobbet och då ska jag krypa ner, mår jag bättre sen så lägger jag upp bilderna på vad jag köpt iaf och svarar på kommentarerna, annars får det bli i morron.

Någon som testat den här migrän nässprayen som är receptfri?
Funkar det?
Ska nog testa för detta är så jäkla trist!
Pöss så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Amra säger:

Jäkla jobbigt med migrän, hoppas det går över snart!



Mm men jag tror också det är så att folk faktiskt inte ställer upp, de är alldeles för småsinta för det i längden utan gottar sig hellre för att deras egna skit inte ska synas. beklagar att du inte har dina föräldrar kvar, måste vara hemskt att dessutom inte få förväntat stöd när man går igenom något sådant hemskt.



Jag och killen har träffats igen och det går rätt bra, han gav mig till och med en present idag så jag blev väldigt glad =) känns kul att känna sig uppskattad och fin liksom =)

hoppas du och din man går till altaret snart för efter sju år kan jag tänka mig att man blir lite otålig :P haha ja men ni får se till att skapa en stor familj så det utökas lite från alla håll liksom =)

hoppas annars att du haft en bra dag, kramar

2008-06-26 @ 22:19:04
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

AMRA:

Men jisses vad spännande detta är hi hi verkar ju funka skitbra mellan er!

Vilken otroligt gullig kille oxå som uppvaktar dej oxå! Wow!

Otålig? jag?

Nääää nää jag nämner det bara en gång i månaden för han =P nån liten hint sådär, inte fanken märker han det heller ha ha

Blir väl jag som får fria,han får aldrig tummen ur röva men jag vill ju ha enligt tradition hallå, varför lyssnar aldrig män =P

Ha en skön helg vännen.

Massa kramar

2008-06-27 @ 00:25:43
Rospiggen säger:

Men aj! Huvudvärk är INTE kul :/

2008-06-27 @ 08:21:09
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0