Räääser fart

Molnen flyger förbi snabbt här idag.
Kikar faktiskt lite blå himmel och sol igenom då och då.
Mysigt!

Igår blev det varken mer bloggande eller svarande på kommentarer som ni ser.
Internet slutade nämligen fungera här och när det funkade en timme senare låg jag halvdöd i sängen och höll på att somna *s*
Så det blidde inget alltså.

Jag har fortfarande inte svarat på allt,
sitter här och känner hur huvudvärken börjar närma sej så jag tar nog paus från skrället några timmar idag och målar istället!

Idag är svärmors första semesterdag.
Fan så glad hon är hi hi
Hon dyker säkert upp här när som helst och kräver kaffe de lilla sötnosen.
Hoppas jag hinner måla klart bara för det finns ju ingenstanns att sitta här *s*
Uppställt som fan!

Nä mina kära små.
Jag känner att jag inte riktigt har tid att sitta här nu så jag ska lyfta på röva nu.

Lämnar er med en bild.
Hoppas ni tycker om den.



Syns senare.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Fin bild av luktärt!

2008-06-30 @ 19:48:52
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0