Röda veckan in my ass

Som ni vet skriver jag ju om allt här,
detta är min dagbok så läs på egen risk även i framtiden *s*

Jo alltså röda veckan startar idag för mej, brukar alltid vara ett par dagar sen men i natt,
exakt fem över tolv då jävlar.
Pang bom ont i magen och skiten började.
En fjuttig liten tampong va allt jag hade, och jag ska iväg idag!!!!
Hallööööö
Varför glömmer jag alltid att köpa?
jag förtränger in i det sista!

Fick ju då skicka iväg ett sms till Hingsten inatt att han fanimej fick ta och köpa med sej det hem,
Han skulle ta bussen hem ju så då kunde han gå inom kiosken i stan,
nä där va det slut.
Så gick han inom kiosken här där vi bor oxå.
Oxå slut.
Jaha fan va kul.

Jag kan ju fan inte gå tamponglös nu på morgonen och sen gå och handla det själv och lämna spår efter mej *s*
Nä så Hingsten kom upp och väckte mej när han kom,
eller väckte och väckte,
har ju sett fram emot dagen så mycket att jag kunde knappt sova i natt.
Blev två timmar bara och jag är super pigg nu hi hi
Men han kom upp och sa hur läget va iaf och att han skulle gå och köpa till mej när affären öppnat vilket är halv nio.
Detta sa han till mej halv åtta!
Åååå paniken!
Men det får ju gå.

Sen hade han köpt baguetter med sej oxå och frågade om jag inte ville komma ner och äta fruckost.
Jag kan aldrig käka fruckost för jag mår alltid illa men när det är den här veckan kan jag käka lite vad som helst, närsom.
Så jag gick upp, eller ner får jag väl säga.
Men nä, tre tuggor så va det inte gott mer.

Så va fanken gör jag UPPE??????
Jag hade ju ställt klockan på halv nio.

Åååå vilken dryg start på dagen.
Man kan ju bli bitterfitta av mindre!

Om bara klockan sätter litta fart nu så jag får träffa Unkisen så blir jag på bra humör igen.
*sitter här och tycker synd om mej själv*

Gör så förbannat ont detta, fan va killar har det lätt.
Tja förutom när dom är förkylda, då går nästan världen under.
Ciao

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Härligheter enligt Erika säger:

Jag stylade badrummet när jag ändå städade där idag. Bilder kommer i morgon...bloggen tog inte emot dem ikväll =( Mycket spännande med paket!

Jag vaknade som du igår!!! Jag hade däremot så jag klarade mig men måste iväg idag! Det är för mycket kul i daorn för att man ska kunna sova jag sitter också här, skratt

Erika

2008-06-26 @ 08:18:47
Blogg: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Pialotta säger:

Det där var riktigt illa .. har du hushållspapper:-)

Jobbiga, jobbiga tid med "ett litet rött paket", men det kommer mera.. hormonerna är inget att leka kurra gömma med;-)

Vinkelivink

2008-06-26 @ 08:23:32
Blogg: http://caffepaus.blogg.se/
Sess säger:

HÄRLIGHETER ENLIGT ERIKA:

Ååå så kul med sånt, ska bli kul att se bilder på det! Va trist när bloggen strular!

Ja men eller hur hi hi det går ju inte att slita sej, man hittar det ena efter det andra som är kul ju s

Ja fy vilket trist sätt att vakna på!

Mycket ska man stå ut med för att man är kvinna =P

Kram på dej

2008-06-26 @ 08:27:15
Sess säger:

PIALOTTA:

Jadå hushållspappret åker fram i nödfall hi hi men så obekvämt, dubbelt straff för man är glömsk hi hi

Jo tack dom där jäkla hormonerna har redan ställt till med så mycket krångel i mitt liv så jag vågar inte ens tänka på vad komma skall =P

Försöker bara förtränga det lite hi hi

Hejsvej

2008-06-26 @ 08:31:27
Härligheter enligt Erika säger:

Jag tror att vi har blivit så många metrobloggare och emellanåt går det trögt! Lite tråkigt men förståligt...de bygger säkert ut. Det finns mycket bra på nätet!!!

Erika

2008-06-26 @ 08:55:54
Blogg: http://www.metrobloggen.se/harligheter
Rospiggen säger:

Så där är jag med när det gäller nattbindor, de finns aldrig här när jag behöver dem :)

Jag är inget baksnille, jag bakar så sällan dessutom.

2008-06-26 @ 10:17:23
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

HÄRLIGHETER ENLIGT ERIKA:

Oj jisses så fint du fick i badrummet!!!!

Himmla mysigt!

Och vilken fin väska! Wow!

Kram kram

2008-06-26 @ 23:45:47
Sess säger:

ROSPIGGEN:

állå állå, hur är läget med en sådan brutta idag då? =P

Vaddå knyta skor, rosetten menar du?

Nu blir jag nyfiken, hur knyter man lätt eller svårt? s

2008-06-26 @ 23:55:04

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0